{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Tilslutte computer til basforstærker? {{forumTopicSubject}}

Hej baboom..
Jeg har lige fået mig en ny forstærker til min bas..
Der en AUX indgang, altså til lyd.. Har tænkt på at sætte min computer til, i den indgang... Ved nogen om man kan det?
Det er en Riot BA35 35w forstærker...

Tak på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilslutte computer til basforstærker?
  • Anders T
    Anders T Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 2 Emner: 8 Svar: 473
    #1   29. mar 2011 det kan du godt men lyden fra en basforstærker er ikke specielt godt gengivet når det er musik/fuldtone fra din pc....ergo din lyd bliver ikke optimal da en basforstærkers enhed er bygge til at gengive bastoner fra 18-3000hz eller deromkring. MEn prøv dog, det kan ikke skade at prøve det af

• #2   29. mar 2011 Nej det er selvføleglig rigtigt...
    Har sådan et lille sæt til 300kr. fra Føtex, som faktisk også har rigtig fin bas, lyd og det hele, men det ville ikke skade med noget bedre lyd alligevel... Jeg tror jeg vil prøve det, i hvert fald.. smiley

• #3   29. mar 2011 Du skal bare have et kabel der går fra 3.5 mm jack til aux-han

• #4   29. mar 2011 I know...
    Har fundet det på nettet, så jeg vil lige tage et smut i Tsvansen i løbet af ugen hvis jeg får tid. Sådan et kabel koster trods alt kun 50kr... smiley

• #5   29. mar 2011 Du skal ikke bekymre dig om lydkvalitet, hvis du kører gennem basforstærkeren smiley
    .. Det er lavet til at man kan øve samtidig med. så det er meningen man kan det smiley
    - Har det også på min egen smiley

• #6   29. mar 2011 Bas og bas....

det er nok mere en forvokset mellemtone

• #7   29. mar 2011 Mikkel N: Det er sådan set heller ikke lydkvaliteten jeg bekymrer mig om. smiley Det er lidt mere det om det virker, men det ved jeg jo nu at det gør.. smiley

Kommentér på:
Tilslutte computer til basforstærker?

Annonce