1.600 visninger
|
Oprettet:
Downloade musik . {{forumTopicSubject}}
Ved ikke om det er noget man må oprette et indlæg om? Hvis man ikke må, skal jeg nok slette indlægget igen..
Men vil høre om I ikke kender nogle sider man kan downloade musik fra - meget nemt?
Jeg har prøvet Youtube downloader, men synes simpelthen det er for besværligt og så kan jeg heller ikke afspille det musik jeg henter på min mobil (HTC wildfire)
Limewire har jeg brugt førhen, men det virker af en eller anden grund ikke..
Hvad bruger I? Helst så simpelt som muligt og så skal det være musik i en format der kan afspilles på min mobil
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 70 Svar: 289
Og grunden til Limewire ikke virker længere, det fordi det er et møg ulovligt program..
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Emner: 264 Svar: 1.839
mange tak, men er det ikke noget med at jeg så først skal downloade fra youtube og derefter convertere i det program der?
findes der ikke et program hvor man kan downloade direkte fra youtube uden alt muligt andet skal bruges?
feb 2007
Så inde i selve programmet, der trykker du på paste, kommer sangen frem på listen(du kan tilføje lige så mange du vil)..
Trin 2 (engangs trin), nede i presets, sætter du den til mp3 - insane, og så trykker du bare download, og så klarer programmet resten..
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 832
Langt største delen af det musik der findes på youtube, er jo ikke lovligt..
feb 2007
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 832
Det er sku ikke meget musik der ikke er beskyttet..
Og den musik der er beskyttet er lige så ulovlig, som den musik fra limewire.
Vil ikke spille hellig - Men jeg synes man skal være klar over at man laver noget ulovligt.
Downloade musik .