531 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Anlæg til lejlighed.. Anlæg til lejlighed..

Mig og damen flytter i lejlighed sammen og vi mangler noget musik . (link fjernet) tænker lidt på dette men ka det spille en 40 kvm2 op? Eller ska vi invistere i en god denon eller harman eller nad forstærker og så købe højtalere lidt efter lidt? .. Synes det logitech er lidt najs og så fylder det jo ingenting.. Gerne link til noget der er godt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg til lejlighed..
  • rune h
    rune h Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 14
    #1   12. sep 2007 dette anlæg kan godt spille 40 kvm2 jeg spller selv 38 op uden problemere

og jeg får også klager fra naboerne

så det er rigtig godt anlæg

kan varmt anbefales

• #2   12. sep 2007 det kommer helt an på hvad du mener med spille op???

er det for at se Pearl Harbor med soround er det ok det der..

skal du høre musik skal du jo have stue højtalere???

• #3   12. sep 2007 Vil gerne ha noget enkelt som det logitech.. oki tak rune tror ogs det ka uden problemer.. Synes ik jeg gider købe store højtalere pt..

• Egern G
    Egern G Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 50
    #4   12. sep 2007 www.hifiklubben.dk

skal det bare kunne brølle så tænker vi Cerwin Vega og NAD forstærker så køre det, men de har til alle øre der inde....den eneste måde du for noget lyd hvertfald

• #5   12. sep 2007 Ja har ogs hørt min fætters han har sådan et.. Men det er på et lille værelse.. Tror det bliver det så smiley .. Synes det er liidt fedt at det er så små højtalere og så brager de bare igennem : D .. Og 2000 kr er sku billigt..

• #6   12. sep 2007 Det er mere end fint til dit brug..
    Lyden er meget god i dette set, og kan snildt bruges til det du vil..

• #7   12. sep 2007 Det ska bruges til techno og film.. Så ka jeg altid sætte det til computeren når jeg engang køber noget større til stuen.. Men jeg forstår det sådan at man ka slå det til fjernsyn og ps2 osv ved hjælp af nogle stik?

• #8   12. sep 2007 Overvejer ogs at købe en harman kardon til 3500 og så købe højtalere hen af vejen.. Men står pt og ska betale indskud og ny bil osv så har ik li 10 kilo til anlæg pt..

• #9   12. sep 2007 Nej ska bare ha noget til mit fladskærm .. Så tænkte li om det logitech ku bruges.. : ) ..

• #10   12. sep 2007 Du kan fint bruge det surround anlælg der, det spiller kanon. Jeg bruger det til film, spil, musik. Og det har ikke skuffet mig, og det kan satme spille høj.. Og jeg tror lyden i en sture vil være utrolig god..
    Det er et meget godt køb af lyd forholdt til pris.. Jeg ved jeg ikke får brug for andet end dette og måske et eler to mere set til soveværrelse og kontor senere hen..

• #11   12. sep 2007 Hva med harman kardon forstærker? Men ved ik hva højtalere jeg ska købe.. Cervin vega bass og hva højtalere ville i købe?

• #12   12. sep 2007 Det sæt får gode anmeldelser ALLE steder, ALLE siger det skraller af...
    Helt sikkert også det jeg skal have inden længe...

• #13   12. sep 2007 Du vil have gode højtalere...
    Du overvejer Logitech Z5500...
    Og så siger du bagefter, at de bare skal bruges til at høre TECHNO på, og se film.

Hvorfor vil du bepeste så smuktlydende højtalere med affald? D:

• #14   12. sep 2007 Fordi jeg ik er til rock and roll : D .. heh

• #15   12. sep 2007 Det må du lære en dag så xD
    Klart det der flytter mest luft når højtalerne spiller på maks smiley

• Tina L
    Tina L Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 31
    #16   12. sep 2007 Jeg bruger det på min 1. sal på 77 kvm2.
    Ingen problemer der, der er hammer på

• #17   12. sep 2007 Har li bestilt det : ) .. Ska nok skrive feedback hva jeg synes om det .. har hørt alt positivt og hørt det en enkelt gang.. Som jeg ser det ka det nemt sættes til fjernsyn osv : D ..

• Rasmus L
    Rasmus L Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 25
    #18   22. sep 2007 Det kan sagtens spille en lejlighed op på 40kv/M .

Men hvis du går og leger med tanken om at købe en harmon kardon eller en nad forstærker, og så vente lige lidt til du får råd til højtalere , det ville jeg klart vælge at gøre.

Kommentér på:
Anlæg til lejlighed..

Annonce