{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
741 visninger | Oprettet:

Anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej ;D

Jeg vil gerne til at have nogle nye højtalere og Forstærker ( Anlæg ;D ) til mit værelse for det jeg har nu er den ene ud gang røget ): nå men så ville jeg høre om i havde nogle for slag ? men altså jeg har også en computer på mit værelse men ved ikk og det kan bruges ?

Mwh Marc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg
  • #1   21. feb 2007 ingen der har nogle ide´r ?

  • #3   21. feb 2007 Hovr mange penge vil du ofrer på det?

  • #5   21. feb 2007 Jamo er altid godt!!

  • #6   21. feb 2007 holder mig mest til Nad forstærker og jamo/dali højtalere(det er det eneste der er værd at høre på MIN MENING)

  • #7   21. feb 2007 Jannik P & (Team-Pro.Rodz)

    Til jannik

    Dali ikon, kan slet ikke bruges til techno, i forhold til B&W's 300 serie for eksempel. var i hfk igår, og der sagde han at ikon spiller skide detaljeret og klart, MEN! kan ikk anbefales til techno, pga der ikke er meget bund idem, faktisk mindre end der er i concept 6'eren, og så koster ikon'en jo også en del, og skal man til at smide en sub til også, for at få bass, jamen så løber det jo op.

    - Til gengæld kan jeg kun give dig ret i det med NAD!
    NAD spiller skide godt, med et enormt overskud, lyden er en dejlig stram bass, og en ikke alt for skinger diskant!

    Team Pro:
    Jeg vil anbefale dig at gå ind og lytte til eksempelvis B&W 309. koster 2500 stykket, "der er et sæt til salg i lystræ på frb i kbh til 2k for et sæt" det er helt sikkert mine næste højttalere. diskanten er lidt dæmpet, men har tilgengæld heller ikke "sss" lyden fra diskanten som dali's concept serie har. eller hvis du bar er til bulder. og ikke musik, jamen så tag noget cerwin vega, og evt 2 NAD 216 effektforstærkere. så er der sku smæk på smiley

    - Volvo


  • #8   21. feb 2007 En Harman/Kardon 3480 Reciever og så spænd noget DALI for den smiley Gerne consept.

  • #9   21. feb 2007 Morten B

    Hvis man skal sætte noget foran en H/K er concept et godt valg, den højttaler har en del "sss" lyd, og H/K's recivere er lidt bløde i toppen, hvilket gir en mellemting. det er det de fleste kan lide, så ja, det er et godt bud smiley


  • #10   21. feb 2007 Jep smiley Er selv Hi-Fi nørd... smiley

  • #11   21. feb 2007 Jannik P

    - Volvo
    jeg har heller ikk sagt at icon er godt til techno... det har jeg jo mine vegaer til og ja BgW højttalerne spilelr godt og der er mere bund i dem end der er i icon serien men icon seriens bånddiskant spiller så rent at det bare er en fryd for ørene.... tror ikke du får et ret meget bedre surround sæt end et icon... og med T762 v.2 og 2 C372 efekter på fronten kan de sammen med 2 dali 12" subber sagtens spille noget techno (men stadig ikk i nærheden af den grad vegaer kan)


    - Jeg har desværre ikke lyttet til ikon'erene, men de ser rigtigt godt ud, og jeg tror virkelig på den bånd diskant kan spille rent, ja jeg tror virkelig det er en fryd at lytte til dem smiley
    -- jeg bryder mig ikke om Cerwin vega, så vil jeg hellere køre subs og så fronter med ikke så meget bass i. jeg tror virkelig at de ikoner spiller RIGTIGT skønt, har overvejet at høre dem, bar for sjov smiley

    Hvor er du fra ?
    Kunne da være hvis vi ikk boede langt fra hinanden du kunne tænke dig at give et lyt på dem ? smiley

    - Jeg kan rigtigt godt li B&W lyden, hvis man lige toner dem en anelse op på diskanten på forstærkeren. men smag og behag smiley


  • Jens  v
    Jens v Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 25
    #12   21. feb 2007 helt klart C-V at-100 med en 15 tommer bass.. og så en Nad forstærker så er man temmelig godt på vej...

  • rasmus h
    rasmus h Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 23
    #13   21. feb 2007 nad + cerwin-vega, men det skal ikke være de nye modeller, køb nogle brugte dc, eller al, eller ls. de nye v og classic er efter min mening dårlige.. basserne er slet ikke af samme kvali.. men sådan er det når det skal produceres i japser land..

  • #14   21. feb 2007 Rasmus H

    ja klart de gamle serier. men nu er cerwin vega jo ikke ligefrem det bedste smiley


  • rasmus h
    rasmus h Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 23
    #15   21. feb 2007 hehe, nej overhovedet ikke.. det siger jeg jo heller ikke... men til techno er de ok..

  • #16   21. feb 2007 ja okay smiley

Kommentér på:
Anlæg

Annonce