1.031 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Nik & Jay sang?!? Nik & Jay sang?!?

Hej Baboom!

Jeg hørte en sang med Nik & Jay i dag på Radio M, ved bare ikke hvad den hedder. I omkvædet er det nogle små børn (piger, tror jeg) der synger. Altså omkvædet er fra en lidt ældre dansk sang.

Håber nogen kan hjælpe, da Radio M ikke har playlister på deres side.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nik & Jay sang?!?
  • #1   26. jun 2011 http://www.youtube.com/watch?v=IcQCYZrHl6o

• #2   26. jun 2011 Præcis- tak for det smiley

• #3   26. jun 2011 Gay.

• #4   26. jun 2011 den er jo så nice! ;D

• #5   27. jun 2011 Det er jo det rene nonsens de synger? Det er jo så dumt som noget kan blive.

• #6   27. jun 2011 Det er ikke min stil, nej. Men nu snakker jeg om deres tekster, det er jo det renen nonsens? Det er jo bare en producer der har gjort en masse ud af at shine musikken op, i bund og grund er det bare svedbanken lyrics med glimmer på.
    mit liv er crazy daisy, californication
    baby, baby, det’ guddommeligt – amen!
    jeg zig-zagger mellem mennesker, forklædt som normal
    jeg’ gak-gak i nat – nattergal – ærligt talt
    den sildesalat der pryder mine skuldre
    glimter i solen, gør mig lige dét cooler’
    tynger mig på samme tid ned, så jeg må smide mine lænker
    kærlighed før business
    kunst før mennesker
    jeg taler før jeg tænker

Oversæt, fortæl mig hvilket budskab de vil ud med her??

• #7   27. jun 2011 Her er der så bare tale om to aber og en producer smiley

Lubas . No offence, men jeg har endnu ikke hørt om andre end piger (og seksuelt forvirrede drenge) i aldren 12 til 22 der har været vilde med deres musik. Jeg ser det som pop når det er aller værst, hvor de sælger deres talentløse musik på deres udseende og ved at skræddersy nemme tekster til at ramme unge pigers drømme og følelser.
    Jeg bryder mig ikke om deres musik fordi det stinker langt væk af business og jeg synes det er skræmmende hvor mange der hopper i med begge ben.

De tekster de skriver indikere kraftig at de har vakuum mellem ørerne.

• #8   27. jun 2011 Omgivet af idioter !: Normalt hører jeg ikke Nik og Jay, ville bare gerne hører den sang en gang til. Men derfor er det da en mærkelig kommentar at komme med. Men dy hygger dig nok med at sidde og være lidt sej der bag skærmen. Men du bliver vel ældre en gang!

• #9   27. jun 2011 du*

• #10   27. jun 2011 Jeg ytrer skam også mine meninger i det virkelige liv, jeg behøver nu ikke sidde godt gemt bag en computerskærm for at sige at jeg ikke bryder mig om Nik og Jay.

Og ja jeg bliver desværre ældre dag for dag, men det er nu engang den skæbne vi alle går i møde. Dog tror jeg ikke jeg kommer til at lytte mere til popmusik jo ældre jeg bliver.

Kommentér på:
Nik & Jay sang?!?

Annonce