634 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

hjælp! ny til tracktor dj! hjælp! ny til tracktor dj!

hey folkens, håber nogle kan hjælpe mig, jeg har flere år leget i virtual dj og har nu opgraderet til numark mixtrack med tracktor.

ny har jeg prøvet mig frem et par timer og jeg synes der mangler en masse sikkert fordi jeg ikke kan finde ud af det.
men i virtual dj havde jeg flere effecter og der var samples, det er der ikke i tracktor (TRACKTOR LE)
vil sige man ikke kan lave ved sangene i programmet ??

Håber det er mig der er helt galt på den så PLEASE HJÆLP! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp! ny til tracktor dj!
  • #1   12. aug 2011 vivalavoom, det har jeg skam prøvet smiley

• #2   12. aug 2011 ^
    +1

• #3   12. aug 2011 ^
    ^
    +1

• #4   12. aug 2011 vivalavoom, du da for dum at høre på man skulle tro det var dig der ikke var ret gammel da der som det eneste står " tror jeg er sulten", jeg har købt den for at sidde og lege hjemme på værelset, har skam ingen billeder af mig nogen steder som dj. du er da en klaphat, jeg ved godt hvordan landet lægger og jeg ikke er prof på 5 min men det var jo sådanset heller ikke spørgsmålet`?

hvis du nu passede dig selv og holdte dig til emnet, jeg er netop ikke ret god derfor holder jeg normalt det for mig selv men hjælp er der tydeligvis ikke og hente herinde, men hvordan kunne jeg også tro det ?

• #5   12. aug 2011 jamen man skal vel lære det et sted og hvis ikke jeg ved hvad jeg kan med programmet kan jeg vel ikke udnytte det fuldt ud ?
    derfor jeg spørger, alt andet kan du vel være ligeglad med ?

Kommentér på:
hjælp! ny til tracktor dj!

Annonce