{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
933 visninger | Oprettet:

SK
SK
Tilmeldt:
18. apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 69 Svar: 1.021

Musik program {{forumTopicSubject}}

Jeg fik hentet Sputify på min iPhone som egentlig var et godt program så længe jeg havde det. Nu kan jeg så betale 50 kr eller 100kr for at blive medlem og få programmet.
Det eneste jeg ikke lige kan se nogen steder, er hvis jeg nu betaler 50kr om jeg så kan få sangene ned på min pc, og lave en cd til bilen feks?

Eller kender i andre programmer (TDC, Yousee) eller hvad de hedder, hvor man kan downloade løs, for et fast beløb om måneden? Gerne i nærheden af de 50,-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Musik program
  • jesper A
    jesper A Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 3
    #1   26. okt 2011 Spotify er gratis på en PC/Mac, du kan bare ikke downloade sangene, med mindre du betaler en hundred lab om måneden

  • #2   26. okt 2011 Spotify er ikke gratis og lytte til, jeg skal betale for at høre sangene... Havde det i ca 3 dage gratis..

    Dtunes, er det alle nye musiknumre, samt i ordentlig kvalitet?


  • #3   26. okt 2011 Kan se Dtunes kun er til jailbreaket mobil, og har jeg ikke...

  • jesper A
    jesper A Tilmeldt:
    okt 2009

    Følger: 1 Svar: 3
    #4   26. okt 2011 spotify er gratis, hvis du kun bruger det på en PC eller Mac, bruger det selv. gratis

  • #5   26. okt 2011 Okay, men er det ikke kun til at høre over, ikke download?

    Fandt lige ud af Wimp koster 50,- om måneden, og så understøtter det airplay... Bruger jeg tit så det er mere lokkende smiley


Kommentér på:
Musik program

Annonce