{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
806 visninger | Oprettet:

ingen lyd i mit traktor 2 pro :( {{forumTopicSubject}}

hey folkens, har lige lagt traktor 2 pro over på bærbaren også, lyden virker ikke ? smiley

det virker fint på stationæren.
har prøvet at være inde i audio og tjekke med lydkort så det ikke det, har ingen ekstern lydkort til heller.

output rouling står også på det rigtige ?

hvad er der og gøre, er ved at blive sindsyg ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen lyd i mit traktor 2 pro :(
  • Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #1   8. jan 2012 Skift over til Virtual Dj pro istedet, det er mere lækkert og bruge, ( sys jeg selv ) og det er hammer brugervenligt,

  • #2   8. jan 2012 det har jeg, men det altså ikke ligeså godt når man har sat sig ordenligt ind i traktor smiley

  • Mikkel K
    Mikkel K Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 8
    #3   8. jan 2012 Ska jeg så ik ku sige , sys nemlig Virtual er nemmere såen og gå til, især nu når jeg har pult der passer sammen med det smiley


  • #4   8. jan 2012 har en lille mixtrack, magter heller ikke alt det omprogrammering til virtual dj.. smiley

  • Brian L
    Brian L Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 1 Svar: 23
    #5   8. jan 2012 Har du evt været inde i servicecenter og se om der er er opdatering. ellers prøv at geninstaller.

  • Carl F
    Carl F Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 9
    #6   8. jan 2012 du har et komme til at tænde for en effekt fx filter, som så blokere lyden ? Mit gør det også nogle gange, men lukker bare programmet og åbner det igen. det plejer at virke.

  • #7   8. jan 2012 brian, det er opdateret fuldt ud, geninstallation er også prøvet

    mord fustang

    det er heller ikke det smiley


Kommentér på:
ingen lyd i mit traktor 2 pro :(

Annonce