{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til sang
  • #1   22. jun 2012 jo! og hvis jeg så ku huske hvad fanden den hedder, ville jeg rigtigt gerne fortælle dig det! smiley Den er MEGA kendt og hørt vold mange gange ovre i Jydeland smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 133 Svar: 536
    #2   22. jun 2012 Martin A: Det nummer har vi andre så hørt i godt og vel 6 måneder nu her? Kom nu videre Jylland for fan..

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

• #4   22. jun 2012 Det ved jeg ogdt smiley Men jeg nåede at høre den mindst 20 gange over en aften i byen derovre, til sidst sad melodien fast i skalden på en! Men den er sku god smiley Igen til DHB da jeg var derovre, blev den også spillet konstant!! smiley

• #5   22. jun 2012 men ja, rattle, med bingo players, det var tæt på, det jeg gættede på i hovedet smiley Ville have den til at hedde rubble? smiley

• #7   22. jun 2012 ikke for at dække eller forsvare Peter, men i det jeg får skrevet, er, i teksten, må det vel forudsætte, at jeg har ment for nyligt? -.-' det er bare mig der er sprogspasser lige der smiley Beklager smiley

• #9   22. jun 2012 den ->er<- Mega kendt? I visse hoveder kunne da det godt lyde en anelse som nutid, hvis man nu bare har fulgt lidt med i folkeskolen, hvis du forstår sådan en lille, uden at jeg skal udsætte dig for noget smiley Lidt spas og sjov skal der jo til smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#11   22. jun 2012 Thez: Ååhhh hold nu op med at gå i så små sko. Skal den skæres ud i pap så du også kan være med her?

Du ved uden mærket godt hvad der menes med det Martin skriver, så hvorfor dog blive ved?

• #12   22. jun 2012 leave it damn, boy -.-' Kan det ikke være pisse ligegyldigt.. det var helt og aldeles off topic smiley Om den er ny eller 10 år gammel, i don't give a shit.. den er/har været hørt meget ovre i Jylland.. smiley Tilfreds? smiley Jeg er ligeglad.. det var ikke det jeg gik efter smiley Det kan være skide ligemeget smiley

• #14   22. jun 2012 det må man så også sige at du fik dit svar på smiley End of that shitty disqution (staves) !! smiley

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#15   22. jun 2012 Godt ord igen så smiley .

• #17   22. jun 2012 nej okay ordkløver, så burde du måske få skolepengene igen smiley Jeg kan sku godt se et svar på dit spørgsmål, om jeg så er den eneste, don't know smiley Men ligemeget.. I'm out smiley

• #19   22. jun 2012 Den er ikke "MEGA kendt" og det bliver den heller aldrig.
    Om den er kendt i en lille by i Jylland, skal jeg så ikke kunne sige noget om.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#21   22. jun 2012 Dennis D: Tror heller ikke sådan en sang er lavet til typer som dig. LOL

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#24   22. jun 2012 Thez: Spiller smart? Siger jo bare sådna som tingene er? Mener du selv, med hånden på hjertet, at sådan en sang er lavet til typer som vores Dennis D her, hva? Nej vel? Godt så!

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#26   22. jun 2012 Thez: Manden indrømmer selv dette musik ikke er noget for ham, hvilket jeg heller ikke selv kunne forestille mig sådan en gut som ham fyre den af til.

Dig derimod? Jo hvorfor ikke? Du ved UDEN MÆRKET godt hvad jeg mener, og synes faktisk det er sjovt du skal køre den så langt ud? Har set det gentagende gange herinde, hvor i du spiller "dum" selvom sandheden er noget så åbenlyst. Drop det nu bare, ikk?

Spørg dig selv om, OM DU KAN LIDE DET ELLER EJ! Ser man sådan mennesker som ham, i byen de hotteste steder? NEJ. Han går i byen andre steder som hans typer er til, hvor en anden slags musik også bliver spillet til sådan typer. Tvivler MEGET på, sådan en sang ville blive spillet på den lokale pub.

D'oh.

• Thomas
    Thomas Tilmeldt:
    mar 2008

#29   22. jun 2012 Thez: Jov fordi du vidste uden mærket godt hvad jeg mente, men alligevel skal du straks hive dumme kortet op og bruge det? Men fair nok, jeg tager fejl, screw it ! Byen kalder.

God aften / weekend, til jer alle - selv dig også Thez, hehe. smiley

Kommentér på:
Hjælp til sang

Annonce