455 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Linda  S
Linda S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Mikrofon.....Hvordan?? Mikrofon.....Hvordan??

Jeg har købt en mikrifon til min venindes lille datter.
Det var en fødselsdagsgave, men den har hun intet ud af, fordi vi ikke aner en klap om hvordan den fungerer. Den er købt privat, (den er helt ny i ubrudt emballage)
Den hedder : Sennheiser electronic
I købet fulgte et Jackstik og et miniJackstik med...Havde spurgt sælger om den så kunne tilsluttes f.eks pc som har indgang til mikrofon. Det kunne den, sagde ham....
Veninden har en masse sange liggende på bibliotek i mediaPlayer som så skulle fungere som lidt kareoke til datteren...
Men ligemeget hvad vi prøver, er mikrofonen fuldstændig død...
Er der nogle herinde der har forstand på den slags, og måske kunne hjælpe mig videre.
Hvad gør vi mon forkert ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • sætte hylder op bad og køkken 3.000 kr.
  • Tilskæring af ca 14 have fliser 400 kr.
  • Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mikrofon.....Hvordan??
  • #1   27. jun 2012 Har i tændt for microfonen ? under lydindstillinger på pcen

• Linda  S
    Linda S Tilmeldt:
    jun 2012

#2   27. jun 2012 (host ! !) æhh nej det tror jeg ikke ! ! aner det ikke... Prøver lige !

• Linda  S
    Linda S Tilmeldt:
    jun 2012

#3   27. jun 2012 Under indstillingerne står der at den ikke er tilsluttet i lyd menu, men den giver ikke valgmulighed for at tilslutte!! ! Hvordan gør man det ?

• Linda  S
    Linda S Tilmeldt:
    jun 2012

#4   27. jun 2012 Nå, nu fandt jeg så lige ud af at den mikrofon åbenbart ikke er til at synge i, men til at optage lyde med.....Surt show

Kommentér på:
Mikrofon.....Hvordan??

Annonce