682 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

HJÆLP TIL AT FINDE SANG! HJÆLP TIL AT FINDE SANG!

Hej baboom!

Jeg har ligget på roskilde de sidste dage, og har hørt en bestemt sang kører på nogle anlæg jeg ikke har hørt før - den var mega fed, men havde ingen ide om hvordan jeg nogle sinde skulle finde ud af hvad det var!

MEN! så spillede de den i dag på "P3 på Roskilde 2012", og der fik jeg fat i lidt af navnet -- tror jeg..

Hvad jeg husker er noget i stil med, at det er en eller anden kunstner Featuring en anden kunstner - en af dem hedder noget med Laser Beam, eller Laser cannon eller sådanne noget - jeg husker det som om at sangen hedder "Set me free" eller noget lignende.

Den har et mega chilleren electro-mellemspil, og lyder super fedt , men nu har jeg googlet i 2 timer og er på bar bund! Jeg har set P3's hjemmeside, men de har ingen spilleliste for lige det program - har kikket på deres andre spillelister, men intet ringer klokker..

TL;DR:
Søger en sang der er 2 kunstnerer feat. hinanden, der hedder noget i stil med "Set me free" - en af kunstnerne hedder noget lignende "Laser Cannon" - "Laser Beam"
sangen er electro.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL AT FINDE SANG!
Kommentér på:
HJÆLP TIL AT FINDE SANG!

Annonce