{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

HJÆLP TIL AT FINDE SANG! {{forumTopicSubject}}

Hej baboom!

Jeg har ligget på roskilde de sidste dage, og har hørt en bestemt sang kører på nogle anlæg jeg ikke har hørt før - den var mega fed, men havde ingen ide om hvordan jeg nogle sinde skulle finde ud af hvad det var!

MEN! så spillede de den i dag på "P3 på Roskilde 2012", og der fik jeg fat i lidt af navnet -- tror jeg..

Hvad jeg husker er noget i stil med, at det er en eller anden kunstner Featuring en anden kunstner - en af dem hedder noget med Laser Beam, eller Laser cannon eller sådanne noget - jeg husker det som om at sangen hedder "Set me free" eller noget lignende.

Den har et mega chilleren electro-mellemspil, og lyder super fedt , men nu har jeg googlet i 2 timer og er på bar bund! Jeg har set P3's hjemmeside, men de har ingen spilleliste for lige det program - har kikket på deres andre spillelister, men intet ringer klokker..

TL;DR:
Søger en sang der er 2 kunstnerer feat. hinanden, der hedder noget i stil med "Set me free" - en af kunstnerne hedder noget lignende "Laser Cannon" - "Laser Beam"
sangen er electro.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP TIL AT FINDE SANG!
Kommentér på:
HJÆLP TIL AT FINDE SANG!

Annonce