{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.667 visninger | Oprettet:

Iphone Dock eksperter??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen... jeg står og vil anskaffe mig en Iphone Dock, men da jeg lige ville hører herinde først om der er nogle af jer der muligvis kan/kender en god en til rimelig penge..

har selv set på denne her fra elgianten, til knap 2500kr og det er cirka der vi skal ligge på..

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/dock-og-mp3-hojttalere/HPS50E/hitachi-docking-station-hps50e

hvad siger i folkens ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Iphone Dock eksperter???
  • stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 137
    #1   4. jan 2013 Er du klar over, at alle nye Apple-produkter (iPhone 5 og iPad 3) har det nye stik - dvs. med det samme du skifter telefon, så duer den dock, du linker til, ikke til en pind. Hvis jeg var dig ville jeg lede efter et anlæg, som kan overføre via AirPlay - altså trådløs.

• #2   4. jan 2013 den virker da fint- med en lille omformer er du ude over det problem smiley

• HP
    HP Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 1 Emner: 49 Svar: 1.034
    #3   5. jan 2013 Har selv et par docks. 1 i køkkenet: B&O og en på badeværelset: Bose.
    Begge med fantastiske lyde+design (efter min smag)

Jeg ved ikke hvor billigt du kan finde Beoplay a8/beosound 8. De er lidt dyrere end dit budget fra ny.

Men den på mit badeværelse, kostede vidst kun 3.000. Så det er jo ca. dit budget. Den spiller max. Jeg kan lige finde model nr her senere.

• stauer
    stauer Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 137
    #5   5. jan 2013 (link fjernet)

Kommentér på:
Iphone Dock eksperter???

Annonce