818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Scooteranlæg! Scooteranlæg!

Hej BB!
Jeg har købt en Xzound autoradio og et par Caliber højtalere på 90 w. Og det skal samles og til sidst kobles sammen med en cigar lader der er beregnet til at kunne blive åbnet så man kan montere et par ledninger i den.
Men nu står jeg så med det problem at jeg ikke kan finde ud af at montere og samle noget af det. Og det er det sidste jeg mangler, før mit scooteranlæg's projekt er done!
Jeg beder jer.. Hjælp mig lidt her!
På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Scooteranlæg!
  • #1   24. maj 2013 Fandme nogle lækre boller der til venstre... Scooteranlæget :D:D det skal vel for h ikke monteres på en scooter vel ?

• #5   24. maj 2013 det høre ikke hjemme på en scooter! det er et transportmiddel IKKE ET TIVOLI!!!!!

• #6   25. maj 2013 Jeg har heller aldrig rigtigt fattet pointen med et anlæg på en scooter. ... under sædet.

• #8   25. maj 2013 Rolig nu fætter dm i carfi ...:-) Anlæg er kikset på en scooter! På samme måde som hvis du monterede en ghettoblaster på styret af din HD kopi. smiley Og kiksede ting skal stoppes!

• #10   25. maj 2013 Lol. Stop Casper stop stop lol ...... Jeg er helt færdig smiley

• allan c
    allan c Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 144
    #11   25. maj 2013 jens lyn, hvis den nu skal sættes sammen med tændingsplus, så ville vi da aldrig nogensinde få sådan et kanon grinern klip casper lige kom med. konstant strøm i begge dele med det samme sådan er det nu bare.

• allan c
    allan c Tilmeldt:
    dec 2008

#13   25. maj 2013 den må du lige forklare jens, jeg har kørt med det sådan i ca 16 år, hvori er fejlen.

• allan c
    allan c Tilmeldt:
    dec 2008

#15   26. maj 2013 i ret mange tilfælde med autoradioer sidder den gule og røde jo faktisk sådan at de lige er til at sætte sammen.
    så din såkaldte "korrekte" sammensætning er lig 0

Kommentér på:
Scooteranlæg!

Annonce