Playliste til studenterkørsel på spotify Playliste til studenterkørsel på spotify
Hej allesammen!
En af mine venner, har lavet denne fantastiske liste, som jeg tænkte jeg ville dele, i disse dage, hvor så mange unge mennesker skal ud og skabe sig tosset i en lastbil. Måske mangler de lidt musik!
Hans mål for listen, er, at det engang skal have været et hit eller er det nu, og er god musik - ifølge hans mening selvfølgelig. Der er en del numre på, man egentlig havde glemt, som man godt kan/kunne lide, hvilket også er ret sjovt at blive husket på
Han opdaterer den engang om ugen, så hvis i follower, kan i følge med dér også.
For at finde den så søg i spotify på j.k. white og vælg' den første af de to muligheder i får (der er en eller anden der synes han skulle kopiere listen af en eller anden grund...) Det er en der hedder Jens der har lavet den, og ham der opdaterer
Håber i kan lide den, ellers håber jeg minimum i får en god aften
- Og husk nu, musik er en bred definition. Hvis i ikke kan lide den, så har det ikke været et bevist mål, da han lavede den
God aften!
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.105
Forresten, hvis nogen har nogle forslag, til sange, man engang synes var mega nice, som man ville blive glad for at høre igen, så kom endelig med dem! Eneste kriterie er selvfølgelig bare at de ikke er på listen!
feb 2008
Følger: 8 Følgere: 9 Emner: 318 Svar: 3.784
DJ'n skal da nok klare musikken. Studenterne skal kun tænke på at fejre det, feste, drikke og kysse personerne fra klassen, som de har holdt sig fra igennem 3 år
Glæder mig allerede til at jeg skal ud og spille på vogn på fredag
jan 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 103 Svar: 3.105
feb 2008
Sådan var anlægget i den ene side, på min vogn. Så stod DJ'n i den modsatte side + vagt
feb 2008
Min kammerat topper dog med anlæg på vognen iår. Et sindsygt lækkert Mayer Sound anlæg og 5kW generator + Atomic strobe, røg, lamper osv
Gad satme gerne se den i virkeligheden når det spiller
Playliste til studenterkørsel på spotify