806 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Playliste til studenterkørsel på spotify Playliste til studenterkørsel på spotify

Hej allesammen! smiley
En af mine venner, har lavet denne fantastiske liste, som jeg tænkte jeg ville dele, i disse dage, hvor så mange unge mennesker skal ud og skabe sig tosset i en lastbil. Måske mangler de lidt musik!
Hans mål for listen, er, at det engang skal have været et hit eller er det nu, og er god musik - ifølge hans mening selvfølgelig. Der er en del numre på, man egentlig havde glemt, som man godt kan/kunne lide, hvilket også er ret sjovt at blive husket på smiley

Han opdaterer den engang om ugen, så hvis i follower, kan i følge med dér også.

For at finde den så søg i spotify på j.k. white og vælg' den første af de to muligheder i får (der er en eller anden der synes han skulle kopiere listen af en eller anden grund...) Det er en der hedder Jens der har lavet den, og ham der opdaterer smiley

Håber i kan lide den, ellers håber jeg minimum i får en god aften smiley
- Og husk nu, musik er en bred definition. Hvis i ikke kan lide den, så har det ikke været et bevist mål, da han lavede den smiley

God aften!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Playliste til studenterkørsel på spotify
  • #2   24. jun 2013 hahaha, du har ret, Casper, vi har lidt en ting for hende, os i den kreds smiley

Forresten, hvis nogen har nogle forslag, til sange, man engang synes var mega nice, som man ville blive glad for at høre igen, så kom endelig med dem! Eneste kriterie er selvfølgelig bare at de ikke er på listen!

• #3   24. jun 2013 Playliste??? Til DJ'n eller hva?
    DJ'n skal da nok klare musikken. Studenterne skal kun tænke på at fejre det, feste, drikke og kysse personerne fra klassen, som de har holdt sig fra igennem 3 år smiley haha!

Glæder mig allerede til at jeg skal ud og spille på vogn på fredag smiley

• #4   24. jun 2013 Altså nu ved jeg ikke hvor meget det har forandret sig siden dengang jeg var ude og køre, men vi havde ikke en DJ med i lastbilen smiley

• #5   24. jun 2013 Lol på mit gym, ja og alle dem jeg kender omkring os, der havde folk DJ. smiley
    Sådan var anlægget i den ene side, på min vogn. Så stod DJ'n i den modsatte side + vagt

profilbillede
  • #8   24. jun 2013 Haha smiley Der skal da røg, lamper, generator, kæmpeanlæg og DJ på vognen smiley Det så feeeedt!
    Min kammerat topper dog med anlæg på vognen iår. Et sindsygt lækkert Mayer Sound anlæg og 5kW generator + Atomic strobe, røg, lamper osv
    Gad satme gerne se den i virkeligheden når det spiller smiley

profilbillede
Kommentér på:
Playliste til studenterkørsel på spotify

Annonce