{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

hans s
hans s
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 8

download {{forumTopicSubject}}

hej alle smiley
jeg skal til at holde 20 års her snart og skal derfor finde en måde at have en masse lækker musik liggende på min computer. er der nogle der kender billige steder at hente mange mp3 filer eller lignende. har hørt om noget hvor man kan betale et lille beløb per måned og så downloade alt hvad man vil? har ellers overvejet spotify, hvis folk har nogle erfaringer eller oplysninger der kunne hjælpe ville det være super lækkert
hilsen hans og god dag til alle!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  download
  • #1   11. nov 2014 Spotify også download playlisten til offline brug.

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

Emner: 6 Svar: 251
    #2   11. nov 2014 Hvis du har Yousee eller TDC kan du bruge Yousee eller TDC musik/play 'gratis'.

Tror også du kan få Spotify trial, hvis du bare skal bruge det en enkelt gang.

• hans s
    hans s Tilmeldt:
    maj 2012

#3   12. nov 2014 Var ikke klar over yousee og TDC så tusind tak!! smiley havde selv tænkt på spotify men også tak for det input! smiley

• * Fjordside *
    * Fjordside * Hjælpe-administrator

Følger: 31 Følgere: 33 Emner: 117 Svar: 850
    #4   12. nov 2014 Hvis der er internet - så lav en play liste inde på youtube, der er mange numre og remix som ikke bliver "udgivet" ellers.. smiley

• hans s
    hans s Tilmeldt:
    maj 2012

#5   12. nov 2014 Det var mest for at spare på dataroaming at jeg ville have en offline playliste smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#6   12. nov 2014 Fjordside - Så kunne han lige så godt bruge Spotify. De er begge fyldt med reklamer.

• * Fjordside *

#7   12. nov 2014 House - det er rigtigt, men sådan er det desværre med det der gratis.. smiley

Men bliver nok også dyrt, hvis man ska ud og købe hvert enkelt album..
    Kender desværre ikke lige noget der er billigt, hvis man sku kunne bruge det offline, for Yousee som der også bliver nævnt, ska man vel også være på nettet for at høre..

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#8   13. nov 2014 Du kan sagtens bruge Yousee offline. Du kan downloade numrene.

• * Fjordside *

#9   13. nov 2014 Smart.. Det kunne da godt være at man sku benytte sig af det.. smiley

• Cantarel's Skygge
    Cantarel's Skygge Tilmeldt:
    feb 2009

Følger: 1 Svar: 537
    #10   14. nov 2014 kan kun anbefale at man bruger https://adblockplus.org/
    efter 8 videoer på youtube havde den fanget 130+ reklamer og de reklamer der kommer før en video startes DE ER HELT VÆK

• Cantarel's Skygge
    feb 2009

#11   14. nov 2014 House men det er jo ikke lovligt at downloade sådan ca 99% af det der er på youtube smiley

• House MD
    House MD Tilmeldt:
    sep 2014

#12   14. nov 2014 Cantarel - Så det godt at jeg aldrig har nævnt Youtube. Prøv at læs igen.

• Cantarel's Skygge
    feb 2009

#13   14. nov 2014 House LOOOL du ved at man ser kun det man VIL se smiley :D smiley :D

så vil jeg gerne ændre min #11 til;

Som House skriver, så er det 100% lovligt og det virker super! Og man kan bruge musikken offline i 30 dage hvor efter certifikatet skal genaktiveres - dette gøres ved at logge ind på sin YouSEE profil og så virker det 30 dage offline igen.

Kommentér på:
download

Annonce