{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
577 visninger | Oprettet:

Anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej ;D

Jeg vil gerne til at have nogle nye højtalere og Forstærker ( Anlæg ;D ) til mit værelse for det jeg har nu er den ene ud gang røget ): nå men så ville jeg høre om i havde nogle for slag ? men altså jeg har også en computer på mit værelse men ved ikk og det kan bruges ?

Mwh Marc


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anlæg
  • #1   27. feb 2007 jeg har et tilsalg

    http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=4263


  • #2   27. feb 2007 Hej der!
    Du skal helt klart have et NAD anlæg. Det er billigt og så kan det spille højt. NAD banker alle andre anlæg tilbage til stenalderen. Selvom NAD kun opgiver en forstærker til 2x80 watt, så kan den spille meget højere end andre 2x200w forstærkere, fordi NAD bl.a. bruger overdimensionerede strømforsyninger, i forhold til deres konkurrenter. NAD forhandles kun af HIFIKLUBBEN og der er det svært at prutte om prisen (umuligt)
    Hvad du skal vælge af højttalere aner jeg ikke, men en god løsning er et par DALi som er danskproducerede og spiller skide godt. Vil du kun spille højt og have masser af bas og er ligeglad med lydkvaliteten skal du vælge Cerwin Vega. inde på www.hifigalleri.dk kan de hjælpe dig meget bedre end jeg kan. MVH Frank


  • #4   27. feb 2007 Casper S: Hvorfor er det pis at fyre af? Har jeg skrevet noget der er løgn? Selvfølgelig er der andre alternativer, så længe vi taler "rigtigt" hifi grej, men så er vi tit oppe i en anden prisklasse. Onkyo er et godt bud, Denon også, men hvor tit har vi ikke set latterlige watt opgivelser på flere hundrede watt, i et lille plastic kabinet? Se bare diverse bilka, føtex etc. reklamer I får ind ad døren. Jeg har selv et 10 år gammelt NAD anlæg og det spiller stadigt som en drøm, og der er ingen af mine kammerater der har noget der til nærmelsesvis kan hamle op med den, efter min smag. Nå, men vi er jo alle lidt farvede i vores valg og jeg kunne feks. aldrig selv finde på at købe en peugeot, der er kun VW der dur! Det korte af det lange er at NAD er et rigtigt godt anlæg der holder hvad det lover, i mange år, men der er selvfølgelig andre alternativer. MVH Frank

Kommentér på:
Anlæg

Annonce