585 visninger
|
Oprettet:
Anlæg {{forumTopicSubject}}
Hej ;D
Jeg vil gerne til at have nogle nye højtalere og Forstærker ( Anlæg ;D ) til mit værelse for det jeg har nu er den ene ud gang røget ): nå men så ville jeg høre om i havde nogle for slag ? men altså jeg har også en computer på mit værelse men ved ikk og det kan bruges ?
Mwh Marc
jan 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 29 Svar: 254
http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=4263
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 60
Du skal helt klart have et NAD anlæg. Det er billigt og så kan det spille højt. NAD banker alle andre anlæg tilbage til stenalderen. Selvom NAD kun opgiver en forstærker til 2x80 watt, så kan den spille meget højere end andre 2x200w forstærkere, fordi NAD bl.a. bruger overdimensionerede strømforsyninger, i forhold til deres konkurrenter. NAD forhandles kun af HIFIKLUBBEN og der er det svært at prutte om prisen (umuligt)
Hvad du skal vælge af højttalere aner jeg ikke, men en god løsning er et par DALi som er danskproducerede og spiller skide godt. Vil du kun spille højt og have masser af bas og er ligeglad med lydkvaliteten skal du vælge Cerwin Vega. inde på www.hifigalleri.dk kan de hjælpe dig meget bedre end jeg kan. MVH Frank
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 2 Svar: 60
Anlæg