{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

HJÆLP!!! {{forumTopicSubject}}

Hey baboom! Jeg har problemer med min ipod nano 3 gen. Jeg havde en nano den første model før.
Men Når jeg stikker min nye ipod(3.gen) i min computer vil itunes ikke finde den så jeg kan lægge musik deroverpå. Men når jeg sætter min gamle i igen virker det hele Perfekt igen?
Hvordan Får jeg Itunes til at optage min Nye ipod?????!!!

Kun seriøst svar !!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP!!!
  • #1   14. feb 2008 ja, den kan den ikke, fordi så kommer det der "Itunes.msi" pis op og siger den ikke kan finde filen? smiley

• #2   14. feb 2008 afinstaller det hele kør en oprydning af din reg.database så alle filer kommer væk hvad der har med Ipod og apple og gøre og installer så det hele på ny igen kan være at din Itunes er "låst" til din 1gen ipod

• #3   15. feb 2008 min 3 gen ipod kan ikke tilsluttets? det kun min 1 gen smiley og hvordan laver du en oprydning af min reg.database``?

• #4   15. feb 2008 kan heller ikke slette mit itunes så kommer der det der "Itunes.msi "pis:/

• #5   15. feb 2008 så er der noget som der er hel "ødelagt" i din windows jeg kan anbefale at du skal omformatere maskinen og starte den op med en ny og frisk kopi af Windows XP / Vista nu ved jeg ikke hvad du bruger ...
    For lige så snart du ikke kan slette Itunes pga af den manglende fil så vil jeg, mig selv altså, gemme de nødvendige ting hive netkablet og formatere skidtet

Godt jeg ikke har en ipod smiley

du kan google efter registry cleaner så burde der komme en masse finurlige programmer frem

• #6   15. feb 2008 tror jeg ikke er en god ide? Når jeg går ind i Tilføj og fjern Programmer, Så når jeg vil fjerne Itunes skriver den : "Denne funktion du prøver at benytte er på en netværksressource som ikke er tilgængelig klik på OK for at forsøge igen eller skrive en anden sti til en mappe med installertionspakken "itunes.msi" i feltet nedenfor!"

- Det er det der står når jeg Prøver og slette den?

Kommentér på:
HJÆLP!!!

Annonce