{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fødselsdato tatoo på håndled billed
  • Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 119
    #1   21. jan 2009 Baboom's Producer - ER 100% enig!!! - Der bliver lavet så mange rigtig dumme tats, ja for ikk at sige 90% af alle tats er åndsvag "omgangssyge".

Selv har jeg lige fåetm in første, og det tog mig 1 år, fra at ha fundet på designet til at sige GO, og jeg har været igennem 2 skitser. Jeg er 100% tilfreds, og glad for jeg tog min tid, nu render jeg rundt med en FLOT tat som INGEN andre har smiley

• #2   21. jan 2009 det betyder nemlig noget for mig har set et billed af det for noget tid siden og blev bare vild med det.. det derfor jeg godt lige ville se et billed ign.. for at e om det stadig måske var mig..

• #3   21. jan 2009 skal også bare have det tegnet så jeg kan se hvordan det måske ku se ud..

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 119
    #4   21. jan 2009 Jeg skal hvertfald ikk rende rundt og blære mig som 60-70 årig med falmede tats på hænge skind? - Det charmerende ved tats er jo at de bringer en historie med sig ikk? smiley

• #5   21. jan 2009 Fascisten, når jeg engang er 70år så:
    - Render jeg ikke rundt i badebukser og poserer som en eller anden strandløve og selv hvis jeg gjorde er jeg alligevel så gammel at jeg ikke husker hvorfor jeg gør det.
    - min hud hænger alligevel - lidt farve gør ingen forskel
    - mine tatoveringer vil bringe mig en masse minder - de er mit eget personlige mindearkiv.

Derfor skal en tatovering også være personlig og ikke bare noget man har set på et billede eller som man vælger i en mappe hos tatovøren. Da jeg fik lavet min blev jeg forbløffet over hvor mange (oftest) blondiner som kom ind, valgte en tatovering fra bogen og fik den tegnet. Amager nummerpader selvfølgelig...

• #6   21. jan 2009 og til morten.. Jeg ville nok ikke vælge en tatovering på håndledet af rigtig mange grunde, primært fordi du ikke kan skjule den så let og sekundært fordi det er en mode dille ligesom amager nummerpladerne var det for et par år siden.

• #7   21. jan 2009 jeg spurgte jo ikke om jeres mening om hva i synes om det ene og det andet jeg spurgte efter et billed

• #8   21. jan 2009 Jeg er udmærket klar over hvad du spørger efter.

• #9   21. jan 2009 Morten, undskyld jeg lige bruger din tråd..

Er der nogen af jer herinde der kan tegne??

Kommentér på:
fødselsdato tatoo på håndled billed

Annonce