{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Jens k
Jens k
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Ryge {{forumTopicSubject}}

Er en dreng der er 14, og er gået hen og blevet afhengelig af og ryge. Har røget i 2 år, men mine forædre ved det ikke.
Har virkelig lyst til og sige det til dem, men ved ikke hvad jeg skal sige?

Håber i kan komme med nogle forslag.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ryge
  • #1   22. jan 2009 sig det som det er, jeg begyndt ogs da jeg var 12 og sagde den med det samme

• #3   22. jan 2009 dine forældre ved det. de siger bare ikk noget for du selv fortæller det.

• Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 464
    #4   22. jan 2009 der står 78 i den profil

men bare sig det mor og far jeg er blevet røger også tage skrallet vis der kommer noget

• Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 464
    #6   22. jan 2009 Nana O ligså dum som mange andre, jeg var også selv dum da jeg begyndet for mange år siden har vel været 12 men var hurtig til at smide dem igen hvilket jeg også er glad for

• Hc '
    Hc ' Tilmeldt:
    jul 2007

Følger: 1 Emner: 25 Svar: 79
    #7   22. jan 2009 kenneth H - du har ret, sådan er det tit smiley

• #8   22. jan 2009 Omfg, Hvad sker der for at halv delen af danmarks børn ryger, Fordi de synes de er ååå så seje..

Tsk.

Og btw. hvis du har røget i 2 år, så ved dine forældre det nok godt da du altid lugter at lort ud af munden og på dit tøj.

• #9   22. jan 2009 dani h - der står i din profil du ikke ryger, og ryger som 14 årig ? ja men nu skal man være 18, så hvor fast kan man ryge hvis man kun kan købe smøger hver 2 gang ? :S

• #10   22. jan 2009 Som Kenneth siger: Dine forældre ved det skam udemærket godt. Er selv gammel ryger, men stoppede for over et år siden. Det er helt vildt så nemt ikke-rygere har ved at lugte rygere.... Husk, røgen sidder alle steder, så selvom det er timer siden du har slukket den sidste smøg, stinker dit tøj stadigvæk.

Men forældre siger det ikke - de venter kun på at du selv kryber til korset...

• Jens k
    Jens k Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #11   22. jan 2009 Andes E: Hmm, du har nok ret i det VAR sejt og ryge i sin tid, men nu er det jo ikke vel.
    Nej de kan ikke lugte det pga. de er selv er rygere

• #12   22. jan 2009 Babooms Zombie ! - må du virkelig ryge når du vil ? - var jeg slet ikke klar over, tak for informationen ! - det jeg skrev om var at man skal være 18 for at købe, og det betyder at man er 14 år køber man enten smøger hvor de aldrig overholder reglerne, ellers er man IKKE FAST ryger, man er ikke fast ryger fordi man ryger 1 smøg om dagen vel klaphat.

• #13   22. jan 2009 gør dig selv den tjeneste at stop. ingen gider kysse et askebæger xD

• #14   22. jan 2009 lol Hvorfor ved hans forældre det ?

• #15   22. jan 2009 Jeg sagde det ikke sådan , jeg gik bare ud og tog en smøg , de har aldrig sagt noget og har da røget 8 år nu (: det ikke meningen man skal frygte sine forældre jo så hvorfor holde noget skjult for dem smiley

• #16   22. jan 2009 jeg skriver at man som 14 årig sjældent kan købe smøger når man vil, medmindre der hvor man køber smøger ikke overholder reglerne, forstå det nu ordenligt. og jo jeg snakker jo fast ryger, så 1 smøg om dagen er jo ikke fast ryger, ( jo måske i 12 åriges øjne ) men det er nok os kun dem. det nu ikke fordi jeg vil diskutere, men når man sir som 14 årig nu til dags at man ryger fast lyder det bare ironisk smiley

• #17   22. jan 2009 Jeg fortalte da jeg skulle skifte skole da jeg startede i 8 klasse, og der skulle man have ryge tilladelse for at måtte ryge på skolen... Så enten måtte jeg holde op, eller få mine forældres underskrift på at jeg måtte ryge...... Holdt først op med at ryge for 2 år siden, og ryger stadig til fester idag....

Kommentér på:
Ryge

Annonce