snyd/slettet bruger {{forumTopicSubject}}
Hmm jeg opretter dette indlæg lidt på må og få. Jeg har nemlig handlet herinde med en bruger d. 20/1-09, som ikke har sendt varen, om som nu pludselig er slettet. Jeg kan Ingen gang huske hendes brugernavn, og jeg har været så naiv ikke at få hendes oplysninger. Jeg har kun hendes konto og reg nr og det ser ud som om afd er fra Vig. Der må være andre der har handlet med hende der måske kan hjælpe mig med hendes oplysninger?? Jeg Kan huske hun havde en masse reklamer på de sidste par dage her. Bla med en masse billige bhér til 35 kr pr stk (brugt) i b og c skåle- der var mange der havde skrevet og det er sådan to jeg har købt pp. Hendes avatar var af en mandlig overarm med tatovering- sådan lidt rockeragtig type. Hvis det ringer en klokke for nogen, elelr du på anden måde kan hjælpe så bliver jeg meget glad for en pm :o) påforhånd tak.
ps jeg har slf kontaktet admin
jul 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10
jul 2008
jul 2008
jul 2008
dec 2008
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 40 Svar: 303
jul 2008
Følger: 54 Følgere: 52 Emner: 39 Svar: 2.483
du har handlet med hende den 20/1-09 ??? altså overført pengene der så har hun pengene muligt den 22/1-09 derefter kan hun jo først sende varen det kan være hun først har noget det den 23 eller igår så har du det førstmåske mandag.......
mener du lige tidlig nok til at bedømme folk.. kan godt være hun har slettet sig men ingen siger hun ikke har sendt..
tror også politiet vil sige at du lige skulle give personen en chance..
men self kan du have ret, men synes u du lige skulle se på din tid når du overføre penge får modtager dem altså ikke med det samme..
jul 2008
nov 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 1 Svar: 10
jul 2008
Følger: 54 Følgere: 52 Emner: 39 Svar: 2.483
men gå til din bank og se om de kan hive pengene retur;o)
nov 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 1 Svar: 10
snyd/slettet bruger