Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo i Esbjerg
  • #1   11. feb 2009 du kan bare tage en nål og en sprit tusch. det sku meget nemt...

• #2   11. feb 2009 ja det tager sku lang tid at lave haha

• #3   11. feb 2009 J Y D E N de er ikke glade for det derfor vil jeg have lavet den uden dem helst

• #4   11. feb 2009 det er ulovligt, så det er der da ikke nogen der vil indrømme på nettet at de gør??

• #5   11. feb 2009 Scarface det er derfor jeg sårøger baboom´s brugere hehe:P

• #6   11. feb 2009 Jyden- det er stadig ulovligt selvom mor og far er med.

• #7   11. feb 2009 vent til du er gammel nok...

• #8   11. feb 2009 Jeg kender en der fik en lavet hos ham der kurt eller hvad han hedder. kan ikke helt huske hvor det ligger men jeg var med der nede. Han havde fået tilladelse fra sine forældre, men tattovøren spurgte ham ikke om den.
    Men det kunne hvert fald sagtens lade sig gøre. Og så var det super billigt og den blev mega flot smiley

• #9   11. feb 2009 jyden- men det er stadig ulovligt smiley det gør det ikke mere lovligt at de er med.

Trine- kurt er ikk som han har været. Så ham ville jeg ikk anbefale

• #10   11. feb 2009 DU er kun 16 år, synes tattoos er rigtig fede, men pas nu på du ikke fortryder det, jeg har fået mit fjernet som jeg fik lavet da jeg var 15, men har dog begge arme fulde nu. men fortrød det jeg fik lavet den gang...

Mvh

• #11   11. feb 2009 Trine vil give dig ret i at han lave flotte tattoos og mine forældre kender ham personeligt.. og min pap far yntes godt jeg må men min mor er imod det... og hun har selv fået lavet en ved ham for 1 mdr siden og den er flot

• #13   11. feb 2009 ville os råde dig til at vente til du blir 18. Du ender med at fortryde det. Selvom det lyder som en super ide nu er de ideer man har som 16 årig ikk lige så sjove senere i livet.
    Og hvorfor få det lavet hos en tattovør der tusser folk under 18? det er jo et TYDELIGT bevis på at personen virkelig er så dårlig at han blir nød til at tjene penge på folk under 18.

enhver tattovør med respekt for sig selv og sit arbejde, overholder de regler der er.

99% af dem der tusser folk under 18 kan ikk deres arbejde ordentligt og så ender du ud med noget lort som du ender med at fortryde. Og så ska du bruge dobbelt så mange penge på at få den fjernet eller få en cover up på den. + det er meget få tattovøre der gider at lave på noget andre har lavet.

ikke nok med det ender du med at sku vente til du blir 18 med at få den rettet eller fjernet, for det ulovligt før.
    Og så er det bare ikk sejt at være 16 og tattoveret.

• #14   11. feb 2009 Nad det har ikke noget med at være sej... vil sku bare gerne have mit efternavn ned af armen.. og kurt er sku ikke dårlig... min mor er blevet tatoveret af ham 2 gange og de er sku nice

• #16   11. feb 2009 Nad du har fuldstændig ret, ved godt det lyder lidt forældre agtigt i manges øjne, men det er sandt... smiley

• #17   11. feb 2009 vil give michael K ret jeg har nemlig også hørt noget om det med de nåle...

• #19   11. feb 2009 Nikolaj- tak tak smiley jaa det gør det nemli desværre smiley det nok os derfor jeg ikk rigtig kommer igennem til ham med det smiley men var os selv sådan da jeg var yngre og gad heller ikk lytte smiley nu sidder jeg med en tattovering jeg ikke er særlig glad for og vil ha den fjernet.
    Og det faktisk et større problem end man går rundt og tror det er. Den sidder på mit skulderblad og pga det hader jeg at ha toppe på hvor man ka se mine skuldre. Stressende og dyrt at få den fjernet smiley

Men intet vi siger ka hjælpe når personen har sat sig for det.

Men altså selvom det "bare" er dit efternavn sys jeg du sku gi det nogle måneder, mindst, og så ta den op igen og se om det virkelig er det du vil ha på armen resten af livet.

Og kurt ER blevet ringere på sine "gamle" dage

• #20   11. feb 2009 jamen ta ned og spørg hvad det koster , bestil tid og få den lavt
    en af mine venner har fået en lavet da han var 16 og de spurgte ikk om noget med alder

• #21   11. feb 2009 Mikkl C - Nej, men så er det jo også tydeligt at de ikke kan deres arbejde ordentligt hvis der ikke er tjek på sådan noget.

• #22   11. feb 2009 altså den han fik lavet var rigtigt flot og der har ingen problemer været med den smiley Men jeg kender ikke så meget til ham kurt så..
    Men heldigt at der ikke skete noget så hvis han er sløset smiley

Kommentér på:
tattoo i Esbjerg

Annonce