689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

søger person søger person

Jeg søger en person som kunne tænke sig at tegne min nye tattoo. Hvis i har lyst til at høre mere så skriv. Jeg har udarbejdet et emne, men ser ingen grund til at ligge det ud medmindre personen har lyst til at arbejde med det.

Alt brugbar hendvendselse skal ske via privat besked.

Mvh Nikolaj Thomsen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af lampe 350 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Bosch vaskemaskine gået i baglås. Har prøvet alt i henhold til manual intet virker 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Skift forlyslygter Opel Karl 300 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger person
  • #2   17. feb 2009 Hvis det er et ordenligt stykke arbejde, så kan vi altid diskutere en pris. Men går ikke op i store lønninger, for så kunne jeg lige så godt en tattovør til det. Men da jeg helst ikke vil bruge en tattovør, fordi de gerne vil have deres præg og så vil de helst ikke ændre på det hvis man er utilfreds, det har jeg prøvet flere gange.

• #3   17. feb 2009 Nicolai, så går man til en tattovør hvis stil man kan li...

Man får jo også tussen for at få noget af netop den kunstner der tusser en....

• #4   17. feb 2009 jeg har været ved flere forskellige tattovører, og jeg vil gerne have mit eget præg på den selvfølgelig, og ikke tattovøren. Ved privat tegning, kan man nemmere rette den til osv.

• #5   17. feb 2009 Hmmm så er det skidte tattoovører du har været ved hvis ikke de fanger din ide !

Ville langt hellere finde en god tattovør som fangede nin ide og ha hans "værk" på mig end at en tilfældig tegner den må jeg indrømme...

• #6   17. feb 2009 har været ved 4. Så kan være jeg har været uheldig. Men får den også lavet privat, og han tegner ikke selv. Såe det er også lidt med det at gøre.

• #7   18. feb 2009 kunne måske godt tegne noget hva skal der være ved den?

Kommentér på:
søger person

Annonce