{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.246 visninger | Oprettet:

seks skarpe lovforslag {{forumTopicSubject}}

ja så lige det nye lovforeslag der hedder

Ulovlig våben besiddelse straffes med 1 år ubetinget ligegyldigt om våbnet er ladt eller ej

er du tidliger straffet for våbenbesiddelse så skærpes straffen med 100 %

indvandre som ikke har dansk statsborgerskab bliver udvist med det samme vis de har ulovlige våben på sig

forældre hæfter for at holde deres børn væk fra kriminalitet


der var 2 til som jeg selvfølgelig ikke kan huske men hvad syntes i om det lovforeslag ? personligt syntes jeg det et skridt i den rigtige retning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  seks skarpe lovforslag
  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #1   3. mar 2009 Synes de er glimrende... Synes dog jeg man skulle have mere for våbenbesiddelse

    synes generelt indvandrer med våben skulle ud med det samme...! lige meget om de har "statsborgerskab"


  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #2   3. mar 2009 Indvandrer er alt andet end dansk som du og jeg... Alt med udenlandsk herkomst som har våben på sig skal udvises til det land deres familie er kommet fra, dvs hvis dine forældrer er kommet hertil fra Irak så er det tilbage til Irak også selv om man ik har noget tilhørsforhold...

  • Fabrizio T
    Fabrizio T Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 65 Svar: 1.022
    #3   3. mar 2009 Jeg er ikke racist, jeg har absolut ikke noget imod dem der ikke laver ballade... Men tror ik du forstår essensen af det hele, og gider ikke bruge lang tid herinde... Så jeg stopper allerede nu...

  • #4   3. mar 2009 Hov jo sorry sov lige, eller var lige ude og gører mcèn klar he.

    Jeg syntes sku det helt fint at der kommer fængsel straf for ulovlige våben, men sådan som de har framsat det, virker det som om det kun gælder skyde våben = knive og sådan noget udløser ikke "seks skarpe" loven.

    Men!
    Man kan ikke udvise en mand som er født i dk, sådan har jeg det, men til gængæld vis det en der er kommet hertil og har fået dansk statsborgerskab, ja så kan han også miste det igen!
    Nu skal man jo huske at det ikke kun er indvandre der dræber indvandre, det sku også rocker brian nede fra den lokale der skyder igen.

    OG så syntes jeg egntlig det komplet tosset at sige at forældre skal hæfte for deres børn!
    De bude måske i stedet sætte minimums aldern ned til 12 ? eftersom det nye tider og helt unge begår vold osv!!!


  • #5   3. mar 2009 dentzo så der jo ikke nogen der kan komme ind i landet smiley

Kommentér på:
seks skarpe lovforslag

Annonce