Kontaktlinser? {{forumTopicSubject}}
Hej BB.
Er lige interesseret i at høre fra nogen der bruger kontaktlinser. Hvilken slags bruger i og hvorfor?
Tog det lang tid for jer at lære eller hvordan?
Jeg skal begynde at bruge linser.. Eller det vil sige hvis jeg vel og mærket kan finde ud af det! Jeg var dernede første gang igår og prøve. Jeg brugte næsten en time!! Og det var uden at få dem i.. Jeg var tæt på mange gange men har åbenbart en meget stærk blinkerefleks (sagde hun dernede), for det var svært for mig at lade være med at blinke og at holde øjenlågene tilbage..
Lige nu føler jeg at jeg aldrig lærer det.. Skal derned igen imorgen og prøve.. Er der andre der oplevede at det tog lang tid?
På forhånd tak for svarene.
Tanja
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 2 Svar: 178
feb 2007
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 70 Svar: 666
Men det gælder altså også om og tage ordentligt fat i øjenlåget - så du ikke kan b linke den af fingeren...
feb 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Fotoprofiler: 1 Emner: 42 Svar: 518
Så det må jeg prøve at gøre imorgen dernede. Hun foreslog også at jeg kunne få nogen med hjem og så øve derhjemme.. Vel og mærket samtidig med at de har åbent dernede så jeg kan komme ned og lære at få dem ud igen, når det lykkedes at få dem i..
Men jeg føler virkelig at jeg aldrig lære at holde øjet åbent.. Håber jeg om et par uger kan grine af den tanke..
Jeg har også valgt en-dags indtil videre, da jeg synes de er mest hygiejniske og praktiske i hvert fald indtil jeg får helt styr på det. For hvis jeg taber eller ødelægger en, så kan jeg jo altid bare tage en ny.. I modsætning til månedslinser..
Niels - Jeg har godt læst lidt om dem. De lyder godt nok smarte. Men det bliver nok først aktuelt at prøve når jeg har helt styr på de her..
feb 2007
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 656
Ellers vil jeg sige at jeg lærte det meget meget hurtigt, hvis du tager ved øjenlåget helt helt nede ved vipperne, så langt nede som muligt - så har du bedst fat. og så også trække ned ved undervipperne og så placer linsen på øjet og lad den lige falde til
feb 2007
Tak for svaret.. Jeg håber det går bedre imorgen så..
Kontaktlinser?