590 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 66 Svar

De undre mødere De undre mødere

hey alle

ja jeg ved godt de snot dumme osv mange af dem og at det har været oppe før

Men jeg sidder og ser det nu bare for sjov og så der en 14 åri med som fuld ud mener hun er voksen nok til det barn hun skal have og for HELVED hvor er hun dum at hører på

er jeg den eneste der finder de piger grænseløst ireterene :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De undre mødere
  • #2   8. mar 2009 jeg sys det et ginialt underholdnings program, netop fordi de er så skide dumme a høre på nogle gange.. men der har os været nogle stk der har klaret det rigtig flot, sys jeg

• #3   8. mar 2009 nu kommer der nok snart svar på tiltale fra de af dem der er på baboom, der er i hvert fald et par stykker, he he

• #4   8. mar 2009 sådan kristian en supporter der hedder det samme som mig smiley

• #5   8. mar 2009 jeg sådan set ligeglad jeg mener ikke man er klar til et barn medmindre man kan forsøge det selv uden at nasse på kommunen det vil sige at FÅ SIG EN UDDANELSE

• #6   8. mar 2009 De fleste der er med i programmet sys det er fedt at blive set i tv smiley

• #7   8. mar 2009 århh, havd er det hun hedder??
    hun har 3 drenge og er gift med sin kæreste... hun har haft rigtig meget modgang, men er kommet ovenpå igen, det sys jeg er flot....

• #8   8. mar 2009 lærke: er det ik camilla ( og benjamin)

• #9   8. mar 2009 jamen for helvede nu var der en af pigerne der faktisk virkede fornuftig og så siger hun at hendes barn er startede i vuggestue så nu kan hun ligge og slappe af i stedet for HVAD EMD AT FÅ DIG ET ARBEJDET FFS

eller hende de 14 årig der kommer til at savne druk allermest og syntes det er det mest nedern ved at have et barn men vendt hun er jo lidt fornuftig for hun vil ikke slå sit barn smiley

• #10   8. mar 2009 babooms pædagog, jo det tror jeg nok det er..
    kristian: nej det er ikke hende der har kræft...

• #11   8. mar 2009 kristian: sys godt du kunne tale pænt om folk selvom de ikke er din kop te..
    men ja, det er hende der har været meldt for bedrageri

• #12   8. mar 2009 Nogen af dem klarer sig okey i det program , og andre ikke . Men nej altså når man er 14 er man ligemeget hvad , ikke klar til at tage sig 100% af et barn! :s Nogen af dem er for dumme at høre på , ja !

• #13   8. mar 2009 kristian.... hvis du kikker ud over de matrielle problemer. de har da et sted at bo og børnene har det godt og er rene og pæne, det sys jeg ikke man kan sige om ret mange a de børn fra det program

• #14   8. mar 2009 kommer an på hvordan man ser på det...
    jeg mener jo det er vigtigst at børnene har det godt og for den opmærksomhed, kærlighed og pleje de skal have.. og det sys jeg hun er god til at give dem...at hun så ikke har en skid styr på sin økonomi, er noget hun må ligge og rode med.. men at hun ikke lader det gå ud over børnene, sys jeg er godt!!!

• #15   8. mar 2009 Tag jer ikke af Kristian H.. han er kun ude på at skændes med folk og nedgøre deres holdninger..

Mht de unge mødre kan jeg heller ikke lade være med at grine af dem.. Men sys alligevel der er nogen der klarer sig meget bedre end andre og man nemt kan holde til at høre på..
    Hende Nadja med kræft har jeg fuld respekt for.. Syntes hun klarer det så fantastisk godt..

• #16   8. mar 2009 kristian: du kan nedgøre mig alt det du vil og disse mine holdninger, men jeg vil have lov til at mene hvad jeg mener...
    det kunne være du skulle overveje hvor svær en situation det er at stå i når man skal vælge mellem abort og at få barnet... det er et svært valg!!!!!!!!!!!!!!!

• #17   8. mar 2009 morten: det er helt korrekt.. 100% men tror desværre de piger har sat sig selv i den situation, fordi de ikke var klar over hvor meget det krævede at have et barn

• #18   8. mar 2009 kristian: læs hvad jeg skrev sidst

• #19   8. mar 2009 Jeg forstår slet slet kk man vil udstille sig selv på den måde...

Og angående hende den 14, nu 15 årige pige, så synes jeg slet slet ikk hun er moden nok til det barn.. helt ærligt.. de kommentare hun fyre af, viser da klart hvor umoden hun er...

Jeg selv har et barn, og er 22, og synes godt nok det er lidt af en opgave, men nu har jeg et ekstremt emt barn, så for mig er det nok ikke så hårdt som en med et kolik barn eksempeltvis...
    Jeg nyder det at være mor, men for po**** hvor er jeg glad for jeg først har fået ham nu og ikke for 6-8 år siden...

• #20   8. mar 2009 Kristian H : nu er den desværre slettet, men der skal nok komme mange hvis du forsætter den gode stil der

• #21   8. mar 2009 jeg prøver på ingen måder at forsvare de piger der er med i programmet, stod det til mig skulle de alle have ventet, men man bliver os engang imellem nød til at se det posiktive i tingende

• #22   8. mar 2009 hende den 17 årige der spiler guitar, hun virker da som en der har lidt styr på det. har sin egen lejlighed og har smidt ham kæresten ud fordi han ikke var god for hende.

• #23   8. mar 2009 Morten - jeg må så indrømme at jeg er en af dem der desværre måtte ty ti at få min barsel gennem kommunen, det arbejde jeg havde inden jeg blevgavid, vel og mærke ved et uheld, var desværre kun et vikariat, og derfor var jeg ikke garanteret barsel..

Jeg har dog arbejde efter jeg er færdig på barsel, og min kæreste arbejder også..

Men må indrømme det ikk er alle, der "bare" nasser på samfundet...

• #24   8. mar 2009 ved jeg nu ikke, men hun er den klogeste at høre på.

• #25   8. mar 2009 morten: ja det er rigtigt hvad du skriver.. men man bliver sku os nød til a se igennen fingerne med det i visse situationer: fx, min bedste veninde er 20 nu, hun fik barn som 16 årig og igen som 19 årig, idag sidder hun med 2 dejlige drenge, egen lejlighed, stadig sammen med faren og har altid arbejdet.. drengene har det godt og deres økonomi er perfekt.
    det er sku i orden at få børn tidligt hvis man kan klare det... der har på intet tidspunkt været en periode hvor hun ikke havde arbejde, selvfølgelig har hun været på barsel osv..

• #26   8. mar 2009 morten: ja det er rigtigt hvad du skriver.. men man bliver sku os nød til a se igennen fingerne med det i visse situationer: fx, min bedste veninde er 20 nu, hun fik barn som 16 årig og igen som 19 årig, idag sidder hun med 2 dejlige drenge, egen lejlighed, stadig sammen med faren og har altid arbejdet.. drengene har det godt og deres økonomi er perfekt.
    det er sku i orden at få børn tidligt hvis man kan klare det... der har på intet tidspunkt været en periode hvor hun ikke havde arbejde, selvfølgelig har hun været på barsel osv..

• #27   8. mar 2009 Morten, det er helt iorden.. ville bare lige fortælle a det ikke er alle der er "stolte" over den situation man står i medat få hjælp gennem kommunen.. men jeg ville ikke have en abort.. jeg var knap 21 da jeg blev gravid, og har aldrig før blevet gravid ved et uheld, og dermed aldrig fået en abort.. også mente jeg jo selv jeg var gamm nok til at tage ansvaret for min søn... ;D

• #28   8. mar 2009 morten: min veninde har altid ønsket at være ung mor! tror inderligt ikke hun kommer til a fortryde det.. der er ikke noget hun elsker mere i verden end a være mor og at sørge for hendes drenge har det godt og har hvad de skal have..

og tro mig, hun har festet det hun skal... G..G...

• #29   8. mar 2009 Morten : jo min mor smiley

• #30   8. mar 2009 og hun er stadig sammen med min far ... og de har sku ingen problemmer økonomi messigt eller i forholdet.

• #31   8. mar 2009 kristian: faktisk er hun lige pt igang med frisør udd og skal til eksamen her til april... derudover har hun et arbejde som hun frit kan komme og gå fra...

• #32   8. mar 2009 Morten : haha nej sku, det var sku en trist holdning! ...

• #33   8. mar 2009 Kristian H du kan sguda ik tillade dig og kalde børnene for taber? De vælger det jo ligesom ik selv

• #34   8. mar 2009 morten : accepter dog bare at man godt kan ha det godt selvom man er ung mor.

• #35   8. mar 2009 Moten - vil nu sige jeg har set et par stykker der klare opgave lige så godt som en 20-årig, til trods for de "kun" er 17... så alle kan ikke samlignes. men sådan vil det ALTID være.
    mit liv er bestemt ikk gået i stå, og min ungdom er ikke røget nogen steder... Jeg har så tilgengæld en mand der går 10% ind i faderrollen.. vi er stadigvæk sammen, og forlovet,og alt det der..

Vi blev hurtigt gravide, men detvar bestemt ikke planlagt, men estemt den bedste ting der er sket os begge..

Jesper, min forlovet, er så 25 nu her, så vi er alligevel også i vores bedste alder til at få babyen smiley

• #36   8. mar 2009 morten : nå men jeg har det altså godt . smiley

• #37   8. mar 2009 Morten ! AKA Comedy Fight Club (125% positiv!!!!) ! det kan man sguda ik.! Barnet vælger det jo ik selv. det er da det dummeste jeg længe har hørt

• #38   8. mar 2009 morten og kristian: så skulle jeg da være en a de tabere, min mor fik mig da hun var 15 og min far 17... jeg har sku aldrig manglet noget..
    blev godt nok mobbet i skolen, rigtig groft, men det var ikke pga mit tøj eller andre mangler...
    der var fordi jeg vejede 84 kg som 13 årig!!! men det tyder jo bare på a jeg fik mad nok.. GG

• #39   8. mar 2009 Morten : ja kan jo godt være, men man kan ikke bare sætte alle over en kam vel.

• #40   8. mar 2009 kristian: tak for det

• #41   8. mar 2009 tværtimod er det meget godt med ungre forældre ...

• #42   8. mar 2009 Morten - nu fik jeg så min søn som 21-årig, og er glad for jeg ar nået at lave lidt "ballade", altså dermed nemt, jeg har redt i byen som jeg ved ikke hvad, har været fotograf for dkbn, så har oplevet endel, også har jeg haft 2 dårlige oplevelser med ferier, så på den konto har jeg ikke behov for at rejse smiley

Jeg kan godt mærke jeg er glad for at have de oplvelser med i bagagen smiley

• #43   8. mar 2009 MORTEN JEG KAN IKKE LIDE DIG MERE...

• #44   8. mar 2009 kristian: diplom???
    altså hun har gået i skole nogle år nu

• #45   8. mar 2009 jeg siger bare at jeg er sku glad for mine forældre er unge, har intet sagt om ældre forældre...;)

• #46   8. mar 2009 morten : jeg er ligeglad med statestik, nogen er dårlige andre ikke og sådan er det.

• #47   8. mar 2009 Kristian H så din holdning er, at hvis man ikke har nogen uddannelse så er man en dårlig forælder.! det er lige det jeg kan læse mig frem til.! det da noget værre bull shit og fyre af

• #48   8. mar 2009 morten: du er bare dum ;O)
    kristian: hun har både været på skole, og har os læreplads

• #49   8. mar 2009 Morten - men til gæld kan jeg ikke snuppe når 16-17årige piger, der er dre, kommer med kommentare om mit valg af at beholde min søn... godt nok havde min kæreste/forlovet og jeg ikke kendt hinanden ret længe, faktsk kun ganske kort da vi fandt ud af vi skulle være forældre, men for mig var det bare det rigtige, og jeg var klar og forberedt på at skulle stå alene med min søn..

dog er vi blevet lidt at en solstråle historie.. men det er jo en anden side af sen smiley

• #50   8. mar 2009 jeg siger bare du kender ikke alle i dk, at du kan side og sige det, jeg siger at det er forskelligt fra forældre til forældre.. du forstår mig vidst ikke helt.

• #51   8. mar 2009 sys der bliver genaraliseret en del i det her emne... eller er det bare mig??

• #52   8. mar 2009 nej det ikke bare dig lærke :-S det er de ihvertfald ret gode til

• #53   8. mar 2009 Kristian H nej hvis man ikke er bange for at arbejde så er der altid arbejde. begge mine forældre har ingen uddannelse og jeg har aldrig manglet noget. så jeg sys du skal lade vær med og slynge alle dine "fact og procenter ud" fordi de holder sgu ikk alle sammen du

• #54   8. mar 2009 Der bliver generaliseret ret meget herinde, men dt er os iorden, hvis dog de er åbne for at se det ikke passer i alle tilflde smiley

• #55   8. mar 2009 morten: jeg kender sku et par børnehaveregler ;O) sjovt du skulle nævne børnehave niveoet

• #57   8. mar 2009 diana: hvem a dem?? kristian?? har han ikke været det længe nu?

• #58   8. mar 2009 Diana : fik du kontakten en admin?? smiley

• #59   8. mar 2009 Morten - så ganske rigtigt, som jeg også skriver er det ganke iorden at generalisere, hvis blot den der generaliksere er åben for der findes afvigere :DD

• #60   8. mar 2009 morten: nej, mener ikke du skulle frosses...
    og mener heller ikke du skal i børnehave... men det sys jeg at kristian skal!!! i og med han sys at jeg er en taber!!!
    Så kristian: husk, at når du spiser sand, så klør det i røven når du skider...

• #61   8. mar 2009 morten: sys bare vi skulle have lidt spassss på banen

• #63   8. mar 2009 alle burde have en Lærke ...GG

• #65   8. mar 2009 morten: ja til hans store farlige chihuahua ;O)
    for satan hvor var han da en klovn

• #66   8. mar 2009 morten og diana: nu skal i ikke begynde, nu har vi en god godnat stemning, med eller uden sandpapir ;O)

• #68   8. mar 2009 må sku indrømme a jeg var virkelig bange for ham... hahahaha

• #69   8. mar 2009 Lærke -- så skal du ikk komme hos mig... hihi.. jeg har 2 af slagsen...

• #70   8. mar 2009 hehe... sys nu de er søde, har selv 2 muskelhunde :O)
    generalt så er hunde bare dejlige :O)

• #72   9. mar 2009 Lærke - så sandt så sandt!!!!

Kommentér på:
De undre mødere

Annonce