{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

hdd fejl i acer {{forumTopicSubject}}

hej har en acer apire bærbar som startede med at komme med blue screen of death hele tiden, så jeg tænkte at jeg ville formatere den.

Men nu har jeg fået det problem at lige meget hvilken xp cd jeg smider i så stopper den når den er ca halvvejs med at kopiere filer til installationen og kan dermed ikke komme videre. og har prøve med 3 forskellige udgaver altså ikke bare den cd 3 gange

har os prøvet med vista, men der vil den ikke komme længere end til dekomprimering af filer og så stopper den der:/..

har prøvet at sætte et eksternt cd drev til for jeg tænkte fejlen måske kunne være det indbyggede cd drev, men dette hjalp ikk..

nu er mit spørgsmål så, kan de være harddisken der er problemet og er dette noget der kan rettes ved hjælp af en eller anden form for software ?


Håber der er nogen der kan hjælpe for er godtnok rimelig lost på dette område pt, har prøvet alt synes jeg..

på forhånd tak

claus nielsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hdd fejl i acer
  • #1   12. mar 2009 Højst Sandsynligt ikke.. Men.. Hvis den er under 2 år gammel, har du jo Garanti på den ?

  • Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 584
    #3   12. mar 2009 Jeg havde også problemer med min Aspire. Jeg fik også blue screen, nogle gange kunne jeg "komme ind" igen bagefter. Så sagde den at skærmdriveren var holdt op med at virke.
    Opdaterede driveren til mit grafikkort, og så forsvandt det.


  • Ham D
    Ham D Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 584
    #4   12. mar 2009 Jeg kører Vista hvis det er til nogen hjælp..

Kommentér på:
hdd fejl i acer

Annonce