{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nordea - Gå i minus?
  • #1   17. mar 2009 Skynd dig at snakke med din bankrådgiver smiley

Det gør dem som regel lidt flinkere at have med at gøre smiley

• #2   17. mar 2009 Jamen er kun på su, og bor stadig hjemme smiley

Så det er jo ikke noget vildt jeg kommer i minus.

• #3   17. mar 2009 har haft Dankort i snart 3 år.. kun 2 af månederne har min konto IKKE været i minus.. min rådgiver smider bare et brev om jeg kan øge min kassekredit med 5.000 xD

• #4   17. mar 2009 er også kun på su. hver gang vi rammer den 20'ende i hver månede er jeg altid 1000 kr i minus, og det bare på et hævekort hehe så sker der sku ikke noget ved..

• #6   17. mar 2009 per - det er sku først gang jeg har brugt så mange penge på så kort tid, det også de skide byture smiley

• #7   17. mar 2009 kontakt din bankrådgiver.. det gør dem, som sagt, lidt venligere smiley

Min bankrådgiver er meget forstående fordi hun godt ved min indkomst kan dække det overtræk jeg laver smiley

• #8   17. mar 2009 problemet er jeg aner slet ik hvem min bank rådgiver er? smiley

• #9   17. mar 2009 Så bare ring der ned, så finder de ud af det for dig smiley

• S S
    S S Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 23
    #10   17. mar 2009 Det kommer meget a på hvilken bank man har. Jeg kender en der havde nordea. De spærrede hans kort den dag kontoen gik i minus. Og de nægtede at åbne den før der var penge.

Min egen bank er fuldstændig ligeglad med om man har plus eller minus. Men for din egen skyld, bør du få lavet et bevilget overtræk. Så betaler du kun omkring 6-7 pct i rente. Hvis dit overtræk ikke er bevilget, betaler man overtræksrente, som er ca 18-19 pct.
    Man kan bare ringe til aben og bede om bevilget overtræk, det er ganske simpelt. Der skal intet papirarbejde til.

• S S
    S S Tilmeldt:
    mar 2008

#11   17. mar 2009 *an

• S S
    S S Tilmeldt:
    mar 2008

#12   17. mar 2009 *aben = banken

He, ved ikke lige hvordan jeg kunne taste SÅ meget forkert smiley

Kommentér på: