{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tegnere.
  • h3y !
    h3y ! Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 31
    #1   30. mar 2009 Flot habibi. Jeg var nede hos den lokale, og han kunne ikke opfylde mit ønske..

Hva har du så tænkt dig? at jeg skulle rejse danmark rundt for at finde den rette tatoovør?

Og hvad nu? må jeg ikke spørge folk herinde eller hvad?

• #2   30. mar 2009 (link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

(link fjernet)

knock' yourself out

• #3   30. mar 2009 men hvis der er noget du gerne vil have lavet, i nogenlunde samme stil siger du bare til.. prøver gerne noget nyt :] men hvis det bliver et større projekt og jeg laver dig noget unikt er der chancer for at jeg vil kræve penge for det.

• #4   31. mar 2009 er du seriøs.? hvem ville dog have sådan noget tatoveret??

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 502
    #5   31. mar 2009 Det er da en fed nok stil.. mangler lidt refinement.. men god start..

Mr miaghi.. Vi kan ikke alle have røvgevir og tribals ...

• #6   31. mar 2009 har jeg heller ikke. Men de der dødskrudseduller ligner noget man tegnede på bordene i skoletiden.

• #7   31. mar 2009 haha, jeg vil godt se dig gøre mig kunsten efter, mester ;]

der er jo en nogenlunde dybere mening med det hele.
    hvis du ikke fatter det siger det mere om dig end om tegningerne.

• #8   31. mar 2009 Kan sagtens tegne pænere end dig. Syns dine tegninger ligner lort for nu at bryde det pæne sprog.

• Blah B
    Blah B Tilmeldt:
    maj 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 502
    #9   31. mar 2009 wow der gik der lige børnehave i den..

flot..

• #10   31. mar 2009 Hvilket der jo normalt ellers aldrig gør på baboom. Så må du sku holde dig til ofir chat smiley

• #11   31. mar 2009 Morten
    mr miaghi aka the real karatekid (omg, fag)

hold kæft man, hvis du virkelig er så ensformiget og indsnævret syntes jeg du skal holde dig til malerier fra mormors spisestue med portrætter af marker og bondegårde.

kunst er hvad man gør det til, og hvis du ikke forstår hvad jeg laver så er det i sidste ende op til dig, men en ting er at syntes skidt om det, noget andet er at reklamere med ens uvidenhed. christ, hvad fanden er din pointe med det der? at jeg skal stoppe med at lave hvad jeg gør? for hell no. du er lige så båtnakket som alle andre der sviner til hvad de ikke forstår.

For eksempel, van gogh, manden var FUCKING GENIAL! det samme med alex pardee, og resten af zerofriends og upper playground kollektionerne.
    men, tilbage til van gogh, da han begyndte at lave hvad han lavede var der INGEN der fattede ham, det fik også diverse mormors-entusiaster til at gå fuldstændigt grassat og svine hvad han lavede til, fordi de ikke fattede det!

Bare fordi i ikke fatter det betyder det ikke at det er skidt. jeg forventer at i linker en tegning eller 2 om et par timer for at bevise i er bedre end mig :]

• #12   31. mar 2009 haha, jeg kan sagtens tegne random shit, fra virkeligheden til perfektion, men der er pisse kedeligt ffs :]

og yearh, ingen fatter det.. forklar mig lige hvorfor de er så populære in that case?

(link fjernet)

find dem selv derinde, og find selv ud af at læse comments.

• #13   31. mar 2009 haha, jeg kan sagtens tegne random shit, fra virkeligheden til perfektion, men der er pisse kedeligt ffs :]

og yearh, ingen fatter det.. forklar mig lige hvorfor de er så populære in that case?

(link fjernet)

find dem selv derinde, og find selv ud af at læse comments.

• #14   31. mar 2009 Forstår godt man vil tegne fucked up ting.Mærkelig figure og dimser der intet forestiller. Men syns bare ikke du er god til det. Kan uploade et par af min lillebrors tegninger. Han har også den alder med zombier og lyssværd. Dine tegninger ligner bare dårlige skitser af hans...

• #15   31. mar 2009 Morten !
    jeg mener, når jeg siger at de er populære, at i forhold til hvor mange der ser dem, hvor størstedelen faktisk er professionelle kunstnere.

jeg regner ikke med at kunne leve af at tegne, men jeg ved at jeg er skide god til det, og at jeg op til flere gange er blevet kontaktet ang. om andre måtte bruge mine tegninger til tatoveringer :]

mr miaghi

hold nu bare kæft. seriøst, du gør bare dig selv til grin.

• #16   31. mar 2009 Sorry frederik. du tegner seje monstre....

• #20   1. apr 2009 Diana

øeh, jeg tager det jo netop også. det er ikke fordi jeg ikke kan tage det.
    jeg tog bare kampen op og forsvarede hvad jeg lavede?
    hold nu kæft, yearh. kruseduller :] rend mig :]

Morten
    det var ikke med vilje at få dig til at græde? wtf. relax.

Mr miaghi
    tard

Det er skuda langt fra alle der kan tegne like this:
    http://i41.tinypic.com/10hnmex.jpg

• #21   2. apr 2009 Diana
    haha, epic quote. det der vil jeg vise min mor, tak!

• #22   2. apr 2009 Hehe.... tosse.

Kommentér på:
Tegnere.

Annonce