Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.
  • skift fuger i badeværelse 2.000 kr.
  • Fjern ukrudt. 700 kr.
  • Rengøring - 32kvm 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fjernet Mandler
  • Kongen
    Kongen Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 114 Svar: 352
    #1   3. apr 2009 Jeg har.
    man bliver jo lagt i nakose. smiley

• #2   3. apr 2009 jo jo ..
    men jeg er sgu stadig bange for man kan mærke det d:

• #3   3. apr 2009 gaaal main! , så hele min ferie jo bare smadret. øv

• #4   3. apr 2009 håber bare på jeg ikke skal såå:D

• Kongen
    Kongen Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 114 Svar: 352
    #5   3. apr 2009 man kan GODT snakke.
    - jeg kunne ihvertfald.

• #6   3. apr 2009 hmm ja okajj

• #7   3. apr 2009 jeg kunne også ´SAGTENS snakke, men det lyder bare lidt sjovt de første 2 dage (;

• #8   3. apr 2009 jeg har fået dem fjernet og man kan ikke mærke noget under oprationen men ligeså snart man vågner så er det som og have hals betændelse gange 5 er du ondsvag det gør ondt når man vågner

• #9   3. apr 2009 Det gør ikk ondt når man vågner, ihvertfald ikk på alle, da jeg fik mine fjernet var der ikk noget galt med mig, men man skulle ikk drikke appelsin juice, det gør nas, ellers føles det bare lidt som tør ondt ihalsen halløj, ikk noget der kan ødelægge en ferie, iøvrigt blir man brændt i halsen for at lukke såret, så du må ikk overanstrenge dig, så kan det springe op,

• #10   3. apr 2009 de flår dem ud

• #11   3. apr 2009 Ahmet

Jeg fik mine fjernet fordi jeg heletiden havde halsbetændels, og halsbetændels er betændte mandler, mine var store og ømme hele tiden, derfor...

• #12   3. apr 2009 Ahmet

jeg fik mine fjernet fordi min ørelæge mente at de gjorde at jeg snorkede fandes meget men det gør jeg stadig:DD

• #13   3. apr 2009 fik fjernet mandler og polyber eller hvordan det staves på samme tid. smiley var godt nok ikke meget værd de næste 2 dage fordi ville bare sove og spise is og sove smiley men har godt nok ikke fortrudt det fordi har ikke haft halsbetændelse siden jeg fik fjernet mandlerne og polyberne var for snorken smiley så man kan få sovet ordenligt uden og vække sig selv smiley

• [ Anton ]
    [ Anton ] Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 83
    #14   3. apr 2009 Det er meget forskelligt fra person til person hvordan man reagerer, jeg har fået fjernet mine her for en måneds tid siden, og det gjorde langt fra så ondt som folk siger, men igen det er individuelt...
    Operationen foregår ret stille og roligt, du bliver lagt i narkose og ca en halv time senere vågner du igen -s- en time efter min operation lå jeg og hyggede mig med en tallerkenfuld kartoffelmos, glaseret skinke og en masse andet lækkert -s-
    Det eneste tidspunkt jeg havde ondt var om natten og om morgenen, fordi jeg ikke kunne drikke noget når jeg sov, og derfor blev sårskorperne lidt tørre, men så er det bare at få drukket noget vand -s-
    Hvis du skal have dem fjernet, så kan Køge sygehus kraftigt anbefales -ss-

Venlig hilsen Anton

• [ Anton ]
    [ Anton ] Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 83
    #15   3. apr 2009 Det værste for mig var egentlig at man får kampdårlig ånde i de 10-14 dage efter operationen -gg-

• #16   3. apr 2009 uh yay der var heldigvis ingenting , smiley !!

men tak for jeres svar ellers smiley

Kommentér på:
Fjernet Mandler

Annonce