{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
559 visninger | Oprettet:

hjælp til farvning af hår tøser ;) {{forumTopicSubject}}

Jeg har brug for lidt hjælp ..
jeg har fået mit hår mørkt, med en masse røde striber i .. og nu står jeg og gerne vil have det helt mørkebrunt..

jeg har hørt nogle sige at hvis jeg farver det helt over, kan det røde godt skinne lidt igennem..
men er der nogen herinde der har den erfaring??
^^ og måske har nogle gode råd !? smiley

Knus

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til farvning af hår tøser ;)
  • #1   6. apr 2009 det røde skinner igennem næsten alt hår farve suk ville nemlig oss gerne ha haft helt brunt hår men AK det røde kom igennem så det vil nok tage en del tid at få det helt brunt jeg valgte så at holde mig til den røde farve

• #2   6. apr 2009 Sabrine S : åh for pokker da.. det da noget møøøg.. vil bar slet ikk have det røde mere.. smiley .. så tror jeg må tage chancen.. det ku vel være det så okay ud når det røde skinner lidt igennem?!.. hvem ved. ?

• #3   6. apr 2009 den jeg brugte var næsten helt sort men ved self ikk hvor rødt dit hår er

• #4   6. apr 2009 Det er ikke så vildt igen faktisk.. og nu det begyndt og blive ret så fesent.. og mat . så mon ikk der held, !?.. eheh

• #5   7. apr 2009 hehe okay . tak for jeres svar .. jeg prøver mig sku bare frem på fredag hhaha:D det en riemlig mørkebrun jeg vil have sååeh.- mon ik :D?

Kommentér på:
hjælp til farvning af hår tøser ;)

Annonce