{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
373 visninger | Oprettet:

Sub's Nogle forslag? {{forumTopicSubject}}

Ja er ik helt tilfreds med hvad den nuværende sub yder (10" Jbl GTO Anni Edition(1000watt's)

Så ville da lige hører om nogle herinde har en go erfaring med en bestemt sub, vi skal helst holde os til 1x12" / 1x10" eller MÅSKE 2x10", men vil nu helst holde mig til en enkelt smiley

Det kunne så være helt i top hvis det oveni købet så skulle være en Jbl da jeg har komplet GTO i...
Men dette er ikke et must !!!!!

Lad mig så se, spørg endelig!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sub's Nogle forslag?
  • #1   7. apr 2009 12" Alpine typeR Sub..

• #2   7. apr 2009 Har haft typeR men da skiftet jeg til den nuværende da den giver sig en del mere..

Men mange tak for det smiley

Evt nogle der ved om Jbl's gti er noget værd?

• #3   7. apr 2009 Har en Jbl. gto tror jeg det er. 3000w
    Den er satme gal i skralden, men kræver også en forstærker der kan trække den..

• #4   7. apr 2009 Forstærker skal du bestemt ik tænke på.. Hvis den jeg har ik trækker det finder jeg bare en ny..

Har du evt et link til den for ja selv mine små 1000w i den gto jeg har lægger de fleste ned med storm, der er virkelig ryk i den.. Og så kunne jeg da lige forstille mig en på 3000w, hvad har sådan en af rms watt???

Og kunne være fedt med link smiley

• #5   7. apr 2009 Arrh. Jeg tog lige fejl. .Det er en pioneer.. Sorry..
    men stadig samme specs..
    3000w peak og 1000w Rms.. Spiller sindssygt godt..

Det var en serie de havde på markedet som test, for et halvt år siden. Med begrænset parti.. Den sælges ikke mere..
    Gav omkring 3000 kr for den.. Den rykker røv..

• #6   7. apr 2009 Hva skal du ha for den ;)??? heh

Hmm nårh men så må jeg søge videre, men tak for det.. smiley

• #7   7. apr 2009 boston den dyre seri eller vega eller infiniti

• #8   7. apr 2009 Har hørt godt om Boston, havde jeg da helt glemt tak ska du ha..

Og med vega mener du celwin vega? Det er slet ik hvad jeg søger, de er gode til hjemmeanlæg men bilanlæg skulle de aldrig være gået ind i smiley ( Personlig mening )..

Men tak.. Bare kom med alt hvad i har.. Links er mere end velkommen smiley

• #9   7. apr 2009 Købte den nemlig fordi jeg så det var begrænset parti.. Og den var så relativt billigt..
    Har kun brugt den i ca. 2 timer ialt fordi den ikke kan være i min Del Sol..
    Men den har fået en ridse i platickanten fordi den hoppede rundt efter den blev skruet lidt op.. smiley
    Der er ikek sket noget med den.. Men kan evt. smide nogle billeder ind til imorgen..
    Men en 1800-2000 kr. skulle jge nok kunne få for den.. jeg har derudover smidt den i kasse, som kostede 600 kr. fordi den flækkede den første kasse den sad i pga. kraften fra trykket..

• #10   7. apr 2009 har heller ik hørt cerwin vega i bil men ahar det hjemme det rykker røv det gode gamle men jo stroker kan rykke

• #11   7. apr 2009 Fede P E D E - Ja for satan, lad mig se den!!! Og nu sidder jeg sku og bliver bange for den lige er vild nok, ville jo ik have nogle ruder tilbage efter 2 min, er allerede kommer flænge i forruden pga det smiley

mike N - Ja for satan hjemmeanlæg får du simpelhen i bedre, bare de billige vega hjemme anlæg kan næsten få blodet til at rende ud af øret smiley Men til bilen syntes jeg NÆSTEN de ligger nede ved x-sound osv, desværre..

• #12   7. apr 2009 Jamen, vil lige fixe nogle billeder.. Tvivler dog på at ruderne vil knuses af den, men en trækasse, havde den ikke noget problem med at flække. .(dog ikke den bedste kval. i verden) Så købte jeg en i ordenlig kvalitet. Det skulle den sagtens kunne ta.. Men den er Dobbelspolet, og vejer fandme omkring 20 kg. eller så noget.. den er meget kraftig..

• #13   7. apr 2009 Det jo kraftedme næsten en konkurrence(staves) sub.. Men ja lad mig se den så må jeg lige tag den derfra smiley

• #14   7. apr 2009 Nu det ik en 15" vel :P?

• #15   7. apr 2009 Nej det er en 12"

• #16   7. apr 2009 jaa hehe ahr cerwin vega at-100 hjemme

• #17   7. apr 2009 2200 Rms smiley

Ok troede ik jeg aldrif jeg skulle sige det, men den er simpelhen alt for vild Henrik smiley Men waaauuuw

• #18   7. apr 2009 nu det ik kun watt der har noget at sige

• #19   7. apr 2009 Ved skam hvad der betyder noget.. Men vil nu stadigvæk sige med 2200 Rms w, ved du sku godt nok hvad du betaler for.. smiley

• #20   7. apr 2009 nej, men det giver et rigtig godt indtryk af hvor godt bassen spiller alligevel..

• #21   7. apr 2009 Det jo heller ikke et specielt godt mærke..

• #22   7. apr 2009 Henrik - Jahh hmm, måske.. Er ik så glad for 12" hvis jeg kunne undgå det...

Men er faldet lidt for den her:
    (link fjernet)

Men super hjemmeside smiley

• #23   7. apr 2009 Har faktisk aldrig set eller hørt om det mærke før??

Hmm men så er der lidt at søge rundt efter smiley

• #24   7. apr 2009 er mest til 15"

• #25   7. apr 2009 Kommer så også an på hvilken bil du har.. Om du har gjord den lydtæt osv..

Men nej, ved ik om det er mig syntes det er lige meget hvor mange farad man giver dem med kondensatorer så er de bare sløve.. Det kan jeg ik li smiley

• #26   7. apr 2009 Det bl.a pga. din forstærkere og dit batteri..

• #27   7. apr 2009 Har aldrig selv haft 15"..

Men står i stand på markeder med en ven, hvor vi bruger hans bil som fremvisnings bil... Hans anlæg mangler INTET det har alt hvad du kan drømme om plus mere. Han er ved at starte hifi butik, men han har ik de store handels kontrakter endnu så kan ik købe gennem ham smiley . Hans job er hans liv så kan du selv regne ud hvordan hans anlæg er.. Vil ik tænke på hvor mange penge der ligger i den.. Er en hel pension..

Han har flere yellow top, og hans forstærkere kører som de skal og hvis du sætter en 12" i så lyder den bedre end en 15" .. Det viser måleudstyr også.. Naturligvis har den mere max, men rene uden tvivl med 12" eller 10".. Er så med at finde den rigtige..

• #28   7. apr 2009 Hvis du skal ha noget der giver tryk så kan de her anbefales

(link fjernet)
    (link fjernet)
    (link fjernet)

Men husk ordenlig forstærker power...
    Og power er ikke jbl GTO:) mener virkelig power..

Hvis du skal ha noget der har ren lyd og er men og drive. ville jeg tage en sud fra dls eller rainbow smiley

• #29   7. apr 2009 mener 15 inden for

• #30   7. apr 2009 Jeg skal ik lave min en udstillings bil.. Så altså skal bare ha noget til min privat bil.. Så altså er ik intresseret i at skulle til at skifte batteri/generator/kondensator osv osv bare pga mit anlæg...

Jeg ved bestemt godt at Gto ik er det ypperste men det giver mig hvad jeg skal bruge, syntes bare godt i dette tilfælde at subben kunne yde mere smiley

• #31   7. apr 2009 Ahhh..

Indefor kan det ik blive stort nok smiley

• #32   7. apr 2009 jeg kører lige nu med 4 15" på 8km2

• #33   7. apr 2009 så en DLS IRIDIUM 12i den er kanon

• #34   7. apr 2009 Ja den ser sku super ud..

Kanon mange tak.. Ved du om den fås i 10" smiley Og naturligvis stadigvæk kan yde :P?

• #35   7. apr 2009 Jeps det gør den.. hehe og den sparker stadig røv

• #36   7. apr 2009 Super!
    Den vil jeg tage op til en seriøs overvejelse smiley

Tak til alle!

• molotow l
    molotow l Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 78 Svar: 445
    #37   7. apr 2009 hvis det skal være jbl, skal det da være en wgti model på 5000watts spændt op med en jbl bpx mono forstærker det er da det eneste jbl der er en skid værd,

Kommentér på:
Sub's Nogle forslag?

Annonce