823 visninger
|
Oprettet:
ny tattoo HJÆLP ! ! {{forumTopicSubject}}
min kæreste har været så sød at bestille tid hos vores tattoo-mand, og har længe gerne ville ha lavet noget der symbolicere min datter eller minder mig om hende når jeg savner hende mest.. men da dagen nu snart er om hjørnet er jeg sku ved at blive lidt lost..
er der nogle herinde fra der kunne ha nogle gode forslag til hvad jeg kunne få lavet og eventuelt billeder,,
min datter født i stjernetegnet jomfruen, og dog siddet og kigget lidt på nettet efter gode billeder af en "jomfru" men uden held..
håber ,meget en kan hjælpe mig lidt inden mandag..
på forhånd tak.. : )
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 297
feb 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 18 Svar: 297
mar 2009
Følger: 19 Følgere: 17 Fotoprofiler: 1 Emner: 44 Svar: 306
mar 2009
Følger: 11 Følgere: 9 Fotoprofiler: 1 Emner: 33 Svar: 685
Jeg vil ha lavet et håndaftryk , med alle fugerne og rillerne. Eller hvad det hedder.
Og så hendes fødselsdato neden under..
Og det skal tusses på ribenene under venstre arm..
mar 2009
Det har jeg gjordt tre gange tidligere..
Og det eneste jeg har fortrudt ved dem er at de ikke er større..
Den eneste jeg har "planlagt" i længere tid er den drage man kan se i min profil. Den fandt jeg mens en kammerat blev tusset. så den var planlagt i ca 2 timer..
mar 2009
mar 2009
nu er det sådan at min kæreste har bestildt tid til på mandag som jeg også skriver i min indlæg.. er skam ikke mig selv der har bestildt tiden..
og ang stjernetejnet så ja der er mange der er født i det, men havde nu også tænkt mig at få viklet hendes navn og cprnr ind i det eller det skulle stå neden under..
mar 2009
mar 2009
Min svigermor har fået tusser navnene på hendes 4 børn.
Og to af dem har skiftet navn.. Og det er hun lidt træt af..
mar 2009
det er selvfølig rigtig nok.. men det kan man jo ikke vide.. men tak for oplysningen alligevel.. he he
ny tattoo HJÆLP ! !