{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.527 visninger | Oprettet:

Min ven stjæler fra alle ? Også mig. {{forumTopicSubject}}

Hej,
Er kommet i den Uheldige sitiration, at min "Bedste" Ven stjæler fra alle mine venner, og hans venner . Og ved så også at han stjæler fra mig . Penge osv . Men har enlig ik lyst til at sige det til ham, for vi er sgu meget gode venner osv .Vi er næsten sammen hver dag osv. Men det er bare ik så rart, for man ved aldrig om han stjæler noget fra en . Kan ik engang lade ham sidde inde på mit værelse alene, for er bange for han tager mine ting .
Hvad skal jeg gøre ? smiley
Ved at, hvis jeg siger til ham, at Jeg ved han stjæler fra mig, så er vi ik venner mere . Og det ville ik være så fedt . For vi har det virkeligt sjovt nogen gange og alt det . smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min ven stjæler fra alle ? Også mig.
  • Jo S
    Jo S Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 87
    #1   20. apr 2009 ta dig sammen, han er vel ik din ven hvis han stjæler fra dig.

• #2   20. apr 2009 Smid ham langt ud af dit liv.

• #3   20. apr 2009 fuck ham, der er bedre mennesker uden i verden.. du skal bare droppe ham.. det går også ud over dig..

• #4   20. apr 2009 Ved jeg godt, men, Kan det evt være en sygdom han har ? For han stjæler Fra ALLE ! . Og han tænker ik på andet . Og vi har samme interesser osv, så det er jo godt nok . Bortset fra at stjæle smiley
    - Og der er ik rigtig andre at være sammen med, når man bor på "landet" .
    Alle mine ander Kammerater bor 6 km og mere væk fra mig . Så det er ik lige nogen man tager ud til smiley

• #6   20. apr 2009 Han kan havde Kleptomani ( http://da.wikipedia.org/wiki/Kleptomani ), men synes stadig du skal droppe ham, du kan jo godt snakke med ham om det.. hvis du har lyst til det.. tror ikke han tager det så tungt.. smiley

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #7   20. apr 2009 Hvis der ikke er nogen der konfronterer ham med det, så har han jo ingen grund til at stoppe. Hvad med at sige det til ham? Måske ligger der noget dybere end at han stjæler.
    Måske bliver han sur på dig hvis du siger det til ham, men er han en god ven, så kommer han igen. Det er jo meget forkert det han gør,

• #9   20. apr 2009 MOrten er en person med masser af livsenergi som bare ska lukkes ud smiley

• #10   20. apr 2009 Ja, kunne jo snakke med ham, MEN, i kender ham ik smiley Han bliver sur over Ingeting næsten . Feks. hvis jeg skriver med nogen piger han ik kan li, så siger han, " Du skuffer mig " Og så er han i dårligt Humør resten af dagen .
    - Men, hvis nu jeg siger til ham at jeg ved han har taget fra mig, så siger han jo self. nej jeg har sgu ik osv smiley

Og hvis jeg lapper ham nogen på siden af hovedet, så Pusser han bare hans bror på mig ! smiley

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #11   20. apr 2009 Nå, men så er der jo ikke noget at gøre. Bare lad ham stjæle fra alle og enhver, så er alle glade.

• #12   20. apr 2009 Hvad er det så du vil ha´ os til at svare på..?

Hvis jeg var dig så ville jeg droppe ham, stille og roligt.. drop det der fra dag til dag.. men start med at ses med nogle andre lidt.. også efter 2-3måneder, så er du helt fri fra ham.. du må sgu bide i det sure æble.. når han ringer og spørg om i skal ses, så siger du bare: Nej, i dag har jeg en aftale med . . . . . . , også hvis han spørg om i skal ses imorgen, så har du self osse en aftale der..

bare ses med ham mindre og mindre.. og til sidst løber jjeres "venskab" ud i sandet.. + du har fået nogle nye "bedste" venner.. så må du tag knallerten hjem til dem.. de sølle 6km..

• #13   20. apr 2009 Morten/Malou ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%) !

"Kaldte du ham ven? For mig lyder det mere som om han udnytter dig end venskab..."

Der er sgu noget vi kan blive enige om.. smiley

• #14   20. apr 2009 The dark knight . , Probemmet er bare, at vi bor 500m fra hinanden, hvis ik mindre . Og at jeg ik er gammel nok til Knallert smiley For hvis jeg kører på dem, så Bliver folk jo så så sure :b For folk har jo så ondt i røven over alting ! smiley

• #15   20. apr 2009 Morten/Malou ! AKA ZEUS aka Harehjort (125%) ! - Jah det skulle man tro.. jeg har valgt ikke en kommentere mere på vores "unge mødre" diskussion.. det gik op i hat og briller.. smiley

Jah præcis, en rigtig ven er der når man har lort op til halsen.. (metafor)

• #16   20. apr 2009 Og man kan ik rigtig sige han stjæler fra mig, Ik hvad jeg ved af ihvertfald, for det er mere min mor han Stjæler fra . Penge for det meste .

• Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 2 Svar: 93
    #17   20. apr 2009 Tag snakken med ham. Hvis han bliver sur over det, var venskabet ikke det værd alligevel.

Din mor burde måske også tage den med hans mor, ellers får du, eller en anden, bare skylden fra, at rapse af hendes skejsere. Ikke specielt smart!

• #18   20. apr 2009 Syns alligevel det er synd for ham, For min mor Elsker virkelig den dreng, Og Det kan man ik helt sige hans far gør smiley Han er VIRKELIG syg . Han fik engang Stuerest ( Staves ) i 1 år, fordi han havde stjålet noget smiley Og hvis hans far hører han gør det igen, slagter han ham smiley

• #19   21. apr 2009 jamen så har han jo ikke lært noget hvis han stadig stjæler og har haft stuearrest i 1 år. tror hans fremtid er bag tremmer hvis han ikke bliver rettet op

• #20   21. apr 2009 eller måske pirat. det er der jo også penge hvis man ikke får en kugle smiley

• #21   21. apr 2009 kent K, Hehe, Jamen tror ik den dreng har forstået Virkeligheden . For han er hele tiden ved at blive opdaget i at stjæle smiley

• #22   21. apr 2009 synd kan man kun sige. men har desvære en i familien der heller ikke kender forskel på dit og mit. og han er så heller ikke velkommen her mere

• #23   21. apr 2009 Okay, Det da rimlig Surt smiley

• #24   21. apr 2009 Jeg har også en urtolig dårlig mani med at stjæle fra mine venner.
    - Nogle gange stjæler jeg en masse cigerat skodder!
    Men jeg er endnu ikke blevet opdaget smiley

• #25   21. apr 2009 Man er sgu ikke venner hvis man sjæler fra sine venner ...

sig det til ham og drop ham hvis han ikke vil stoppe og hvis han dropper dig er det bare surt for ham, du finder dig jo nogle andre

• #26   21. apr 2009 tilbyd ham at du vil vær der når han skal gennem hans behandling og siger han nej til det så fuck ham .. hvad gør du den dag han stæjler fra din mor og far ? for du kan være 100 på at det gør han også . sådan en mand skal jo mands op dækkes vis han lige skal låne wcet og vis der ikke er en masse deo mackop osv så snupper han sku røvpapiret ...

jeg har selv en ven der lyver om alt ...lol det er jo til at grine af det er jo kun ord . men vis jeg stod som dig så ville jeg give han en røvfuld . og så tilbyde ham hjælp ....

• #27   24. apr 2009 Han er jo ik andet end 14 ;S Så han kan ik Få behandling, uden hans Forældre får det afvide . Og det vil han helst ik have.

• #28   24. apr 2009 hug hans hænder af

Kommentér på:
Min ven stjæler fra alle ? Også mig.

Annonce