{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det bedste Cammera.. =)
  • #1   26. apr 2009 For det første hedder det Kamera smiley

• #2   26. apr 2009 for det andet er det sku lige meget om det er med C eller K .. det sku det samme... og stavefejl er gratis smiley

Marked/salg..( SE 19 SIDER FAKE ANNONCER) .>
    nej? nu spørg jeg HER måske der er nogen fotografer eller nogen der SELV har et Camera!

• #3   26. apr 2009 Jeg har et OLYMPUS e-400

Og er super glad for det, tager super billeder..

• #4   26. apr 2009 Hvad må det koste ..

Jeg har et Nikon D70S hvis det var noget

Får ikke brugt det som jeg trode ... Tiden er desværre ikke til det

• #5   26. apr 2009 Hvad ligger prisen på?
    Du skal også have et spejlreflex kamera hvis du godt vil sikre dig gode billeder (meget bedre kvall)

• #6   26. apr 2009 Jeg har et Nikon D40, og det er ganske udemærket smiley

• #7   26. apr 2009 Skal bare huske D40 passer ikke optik fra menge andre mærker og tænk på hvad den bruger af kort til at lagre på ...

• #8   26. apr 2009 Kamera er dansk
    Camera er engelsk
    Cammera er en stavefejl..

spøg til side.

Nu fotografere jeg selv utroligt meget med Canon eos 400D hvilket er et super godt dslr kamera. Som der blev skrevet længere oppe er det i fotokredse ligesom med bilmærker. Det er derfor svært at få en ordentlig vurdering. Jeg ville selv sige Canon eos da det i mine øjne er et mærke der ved hvad de laver, der kommer hele tiden nye modeller og det viser også de følger med den teknologiske udvikling. Jeg kunne aldrig finde på at skifte til Nikon. Men sådan er det jo forskelligt. Der er sikkert også en Nikon nørd der skriver om lidt smiley

• #9   26. apr 2009 Nikon D50 eller D80;o)

jeg har mit D50 det godt et det står nu uden optik da jeg har taget det over på mit nye D80 som er det bedre ;o)

men hvilken der er bedst er jo nemmere at sige at de er lige gode hver for sig;o)

det eneste der gjorde at jeg valgte Nikon er det er metal hvor Canon er plastikhus men de gode så det jo op til en selv hvad man er til ;o)

• #10   26. apr 2009 begge mærker er gode!
    tag ud i en butik og se hvilken der ligger beddst ihånden og prøv at lege lidt med dem.

• #11   26. apr 2009 Jeg stod ´nikon og canon i hånden og nikon vand da den er nemmere at betjæne og holder strøm som en gal .. Skyder Ca 2000 Billeder på en opladning

Men ta dem i hånden prøv dem .... Jeg har ikke fortrudt at jeg købte nikon

• Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #12   4. maj 2009 Det ene er ikke bedre end det andet ...

Hvad må det koste, hvad skal du bruge det til osv.

Men løb ned til din nærmeste fotohandler og prøv dig frem ... mht. hvad ligger bedst i hånden på dig.

Mht. XX X skriver ... så skal Nikons optik være med AF-S og Sigma være HSM, men dette "problem" er det samme for D40, D60 og D5000. Men alle nye optiks bliver stort set bygge med fokusmotor i.

Kommentér på:
Det bedste Cammera.. =)

Annonce