{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  valeria -tattoo, skive 7800
  • #1   27. apr 2009 yep smiley min og konen har fået lavet der nede. Hun har fået 4 der fra og jeg 2. og er helt tilfreds. flot arbejde hun laver. og go til og tegne forslag. smiley

• #2   27. apr 2009 Ja hold dig fra hende, hun er elendig ..

Hun har lavet på min højre arm, og alle stregerne er ikke "lige" og når hun tegner dem op igen, så bliver de mega tykke og buler på huden..

Jeg kørte endda fra Aalborg, men det er sku noget jeg har fortrudt ..

Det var min mening . smiley

• #3   27. apr 2009 mikey- trist og høre, håber ikke jeg bliver udsat for det samme smiley

Hr. & Fru Christiansen .
    lyder godt, så må hun gøre lige så umage når jeg kommer, er der kun en dernede?

• #4   27. apr 2009 Jeg havde først en tattoo. og det var en fusker der havde lavet den. men takket være hende fik hun den rettet pænt op og så den blev iorden. jeg er fuld ud tilfreds.

Men da trist at du har fået det lavet sys jeg. sys bare kun man høre godt om hende her i byen. vi havde jo engang tattoo bill og han var prof mega.

• #5   27. apr 2009 ja hende og tror det hendes mand der tager mod penge. og pas på ham for han kan se 2 søndage i en uge, det ene øje flyver bare rundt smiley

• #6   27. apr 2009 Det er manden der tager imod pengene ..

• #7   27. apr 2009 nemlig. manden med det mærkelige øje.

• #8   7. maj 2011 jeg har en hun har lavet og jeg er mere end tilfreds hun er mega dygtig og og flere af mine venner har fået lavet noget ved hende og giver hende også kun ros. så du kan roligt tage der ind.

Kommentér på:
valeria -tattoo, skive 7800

Annonce