{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea skab 500 kr.
  • Terrassedør kan ikke lukkes 1.536 kr.
  • Opsætning af lampe 400 kr.
  • Service stiga håndplæneklipper 1.500 kr.
  • Sikring af højseng og opsætning af væghængt tv 749 kr.
  • Nedrivning af 2x vindueskarme 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tandlæge hvor dyrt ?
  • #1   29. apr 2009 Hehe..

Det er hammer dyrt i DK.. Men der er forskellige steder rundt i landet der laver ture til polen for at få lavet tænder.. Har været dernede engang og det koster virkelig ik noget..

Fik taget en tand plus en fyldning for tror det var en 700-900 kr og turen kostede 300.. Så MAX 1200 for det hele da jeg var afsted.. Er hverfald dobbelt så dyrt her i dk end hele den tur smiley

• #2   29. apr 2009 Der er forskellige priser fra tandlæge til tandlæge, så du må ringe rundt i dit område og hører hvad det koster..

Når du har fudnet et sted, så få evt. lavet et overslag, og søg om engangs ydelse hos kommunen

• #3   29. apr 2009 Er dog et godt stykke tid siden.. Men tror ik det har skiftet det store..

Og de kan sku deres arbejde dernede..
    Ellers er der altid tandlæge skolen der gør det gratis med en elev.. Har aldrig turde smiley

• #4   29. apr 2009 Har fået taget alle fire 150,- pr stk. for oven 800,- pr styk. for neden

• #5   29. apr 2009 Kursen for underkæben må aligevel være god så smiley

• #6   29. apr 2009 jeg aner ikke engang om det er en visdomstand, men kunne godt føles lidt som om der er en tand på vej frem helt nede bagerst i undermunden, men ddet gør faktisk kun ondt når jeg tykker sammen.

• #7   29. apr 2009 Det er meget svingende med priserne, men det er billgst at få fjernet en tand i overkæben, da den "bare" kan pilles ud, hvor den ofte skal opereres ud i underkæben.
    Jeg skal give 300 kr for at få fjernet i overkæbe, men der er bedøvelse inkluderet i prisen.
    Underkæben er ret dyr alt afhængigt af hvor du har tandlæge

Kommentér på:
Tandlæge hvor dyrt ?

Annonce