{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
493 visninger | Oprettet:

Fremtid eller Famile?? {{forumTopicSubject}}

Hvis du havde fået et opkald fra en gammel chef som tilbød dig et rigtig lækkert job i USA hvor du faktisk ville få frie hænder indefor hvad du virkelig brænder for..
Fed lejlighed og fed løn..

På den anden side står du med familie og en vidunderlig kæreste(intet barn pt) som du nok ville være tvunget til at gøre det forbi med da alt anden ville være urealistisk og synd for begge parter..
Og en far der ik har det ik har det for godt og du ved faktisk han har brug for dig, men han vil naturligvis ik står i vejen for dine drømme hvis det var ens valg..

Hva siger i.. Familie eller drømmejobbet??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fremtid eller Famile??
  • #1   4. maj 2009 Hva syntes du der har mest værdi? Penge eller familie.

    smiley


  • #2   4. maj 2009 Ja er jo så faktisk det jeg ville hører jer om smiley såå?? Pas..!?!

    Hva ville du ;)?


  • #3   4. maj 2009 Skal siges jeg atjeg har også et ok job i dk, intet der.. Men der ville klart være federe og bedre betalt derover..

  • #4   4. maj 2009 Kommer helt an på om hvor længe jeg havde haft den kæreste, var det noget helt nyt kunne man nemmere undskylde at opgive et forhold.
    Hvis familie var på skema og der var snak om børn osv var det nok ikke så nemt.
    Det er helt sikkert noget du bør overveje rimelig nøje vil jeg sige.

    Hvis jeg fik tilbudet nu ville jeg vælge familien, da jeg har bygget på det i mange år.


  • #5   4. maj 2009 Vil også godt ha været ude af DK. Men så finder man en sød kæreste også er de planer lavet om indtil vidre smiley

  • #6   4. maj 2009 Jeg ville absolute gå efter drømme jobbet,hvis kæresten virkelig elsker dig ville hun forstå det er en one in a life time chance som hun ikke kan stå i vejen for.
    Er det ikk os de værdier vi får videre givet af vores forældre allerede som helt små,at vi skal følge vores drømme og så vidt muligt føre dem ud i livet...
    Held og lykke,og jeg håber du følger din drøm...


  • #7   4. maj 2009 Nova. Ja så viser du da også bare du elsker din kæreste så meget smiley

  • #9   4. maj 2009 Familien.... Til hver en tid.. Jeg valgte jobbet dengang, selvom jeg godt vidste jeg havde en syg mor, kan sige så meget jeg aldrig nåede begravelsen, og intet fortryder jeg mere i mit liv, penge er gode at ha, men de erstatter ALDRIG din familie!!

  • #10   4. maj 2009 Mine forældre havde ladet mig tage afsted uanset hvor godt/dårligt de havde det..
    Og hvad angår min kæreste, så ville han ha taget med mig, også havde vi startet på en frisk derover...

    Det samme havde jeg gjord for ham.. men nu har vi os et bette pjok sammen...


  • david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
    #11   4. maj 2009 tja den tid du har med dine forældre skal du værne om især hvis din far allered er syg.
    den tid kommer aldrig retur .
    der flere fede jobs .
    men du har kun en mor og en far .
    og du har allerede et ok job .


  • david s
    david s Tilmeldt:
    apr 2009

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 152
    #12   4. maj 2009 selvfølgeligt vil de sige rejs de vil jo ikke stå i vejen for dine drømme men .........den tid du er væk er ...gået for altid .
    og tro mig du ville når dagen render op hvor de smutter have ønsket du havde været der .


Kommentér på:
Fremtid eller Famile??

Annonce