{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste første bil
  • #1   10. maj 2009 min første og nuværende bil er en seat, fra 94, super god bil, er rigtig glad for den, den kører rimlig langt på literen og er ikke den dyreste i forsikring, min er så en 1,8 hvilket gør den er noget dyere, men kan man jo bare lade være at købe.

• #2   10. maj 2009 Golf 3 lyder som en rigtig god begynderbil, den blir du glad for...

• #3   10. maj 2009 " nu er det jo kun bønder som køre i golf! " - det var da en gang fis i en hornlygte :S

• #4   10. maj 2009 du skal bare regne med at en golf 3, ruster meget nemt .. og hvis du finder en, skal du kigge den godt efter overalt..

• #5   10. maj 2009 Jeg ville ikke vælge nogle af de toyotaer som nævnt tidligere. De ruster nemt og er af gammel teknik.

Hvis du har den prisklasse, så kan du sagtens få en nyere og bedre bil. Der er f.eks. VW Polo 1,4 fra 1996 og fremefter. Der kan du sagtens finde en fin bil for.

Fiat Bravo fra 1995 og fremefter, meget letkørt, kører godt og er billig i forsikring og man kan godt finde nogle pæne uden rust.

Peugeot 106 eller en Saxo fra 1992-3 og fremefter og det er også en fin bil, dog har de problemer med elektronikken, så ja. Jeg skal i hvert fald ikke have en af de mærker igen.

Hvis jeg havde de penge som du har, så valgte jeg nok en Polo.

• #6   10. maj 2009 Hold dig fra alle de biler der kører 1000'vis af i forvejen..
    Og specielt alle dem de unge køre i...

De er hammer dyre i forsikring..
    Jeg havde en golf 2 1,3 på gule plader som jeg "byttede" med en vectra a 1,8 med hvide plader og jeg faldt 3000kr i forsikring på at få en bil der for det første kører meget bedre. Der er meget mere plads i den, den kører længere på litteren. den er pænere.
    Og så er den stadig tysk..

Så find noget der er atypisk for en 18 - 25 årig.. Det er langt det billigste..
    Men jeg vil generalt sige noget tysk eller japansk.. Det tager man aldrig fejl af..

• andreas l
    andreas l Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 234
    #7   10. maj 2009 Min første bil er min audi a4, det er virkelig kram, godt nok er prisen meget højere end 20.000kr, men forsikringen er faktisk overraskende billig. Men som Michael T siger, så hold dig til noget tysk eller japansk.

• #8   10. maj 2009 køb ikke en golf 3er da de ruster op smiley

• Rasmus
    Rasmus Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 937
    #9   10. maj 2009 Køb den billigste nysynede bil du kan finde, som ikke er fransk eller italiensk... Så kan du køre rundt i den i et par år og optjene noget anciennitet. Når forsikringen så er blevet lidt billigere, kan du bruge dine hårdt tjente penge på en ordentlig bil.

• #10   10. maj 2009 Du kan også vælge en Nissan Primera p10 1,6 fra omkring 1992. Det er en rigtig god bil, den er god at køre i (bare man ikke falder i søvn :D) og så kører den også ret langt på literen.

Kommentér på:
Bedste første bil

Annonce