{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tattoo på over armen
  • #1   17. maj 2009 Jeg har hørt mange sige at den nok skal blive ved med et være pæn. Men hvis du begynder på anaboler så kan den komme til at se grim ud. (:

• #2   17. maj 2009 Jeg har også kun hørt, at den skulle forblive pæn. Men som Esben N siger, så er det nok ikke skide smart at begynde på stero smiley

• #3   17. maj 2009 der sker ikke noget smiley

• Andreas k
    Andreas k Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 17
    #4   17. maj 2009 Du skal bare lade være med at træne igennem den 1 måned..:)

og hvis du regner med at blive meget større skal du nok ha den tegnet op på et tidspunkt, men det gør de fleste tattoovører uden betaling..:)

• #5   17. maj 2009 okay takker nej skal ikke på anabol, vil heller bygge min krop normalt op smiley

• #6   17. maj 2009 hva så hvis man får lavet en og taber sig ? for går i tankerne om at få lavet en her i næste uge hos en men er igang med at tabe mig for at træne mig op så ville lige høre om den vil blive grim ?

• #7   17. maj 2009 nej det vil jeg ikke tro,

• #8   17. maj 2009 hvis det omkring brystet vi snakker om smiley

• #9   17. maj 2009 nej så tro jeg det ikke da der vokser man ikke så mega meget igen, så skal du var på stioder før den bliver grim smiley

• #10   18. maj 2009 hi 2 y all .....

jeg tusser selv og ud fra mine erferinger så holder det rimligt men de skal alser rimligt hurtit tegnes op igen ...

OBS OBS
    skal så minde om at manden spør om vis det er et fuldt armbånd og der er jeg meget itrivel om hvad ville ske ..

men jeg er sikker på at uanset hvad så kan en tattoo altid gøres pen og frisk at se på .
    det som virkligt ødelækker tusser er solen min broder og jeg fik lavet vores første tus sammen for 23 år siden jeg har altid beskydettet mine tusser men min broder elsker sol og arbejder som maler så han er meget ude i solen ...
    og vis man ser på vores tusser så står min nesten som for 23 år siden lidt falmet men ikke meget mens brodereens bare er en stor sort klump som man ikke kan se hvad er .....

Kommentér på:
tattoo på over armen

Annonce