754 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

utro utro

hej til jer....

min veninde er hendes kæreste (mand) utro.. det har hun været de sidste par måneder... men en kvinde..
jeg har sagt til hende at det kan hun sgu ikke være bekendt over for hendes kæreste pige eller ej... men hun mener at når det er en pige er det ikke utroskab på samme måde som hvis det var med en mand... hvad siger i

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af loftlampe 400 kr.
  • Skifte Køkkenvandlås 1.000 kr.
  • opsætning af 2 natlamper 700 kr.
  • Montering af termostat på radiator 800 kr.
  • Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • slibning og service af elektrisk plæneklipper 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  utro
  • #1   18. maj 2009 skyd hende. :]

• #2   18. maj 2009 Synes stadig det er utroskab !

• #3   18. maj 2009 snuden... ja det mener jeg også.. det er helt vanvittig.... men det må være op til hende...

• Thomas .
    Thomas . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 52 Svar: 463
    #4   18. maj 2009 ja hej hej utro mennesker er de værste der er det er derfor der så meget vold

• #5   18. maj 2009 Det er stadig utroskab.
    Medmindre manden går med til at hun er sammen med en kvinde.
    Jeg kender mange der er i forhold med en mand, men som er bi seksuelle, og derfor har en pige ved siden af.

• #7   18. maj 2009 Hun er jo helt væk .. Retfærdiggøre hun det ved at hun ikke er an mand, se problemet kan ikke være hendes? - hahahahhaa, find dig nogle venner som er knapt på blanke

Gør manden en tjeneste og fortæl ham hvad der foregår, eller i hvertfald så småt fortælle ham at hun ikke er kvinden i hans liv .. - Det er det mindste du kan gøre, hvis du tænker på ham.

• #8   18. maj 2009 jerry springer ha ha ha... den tro jeg lige jeg nævner for hende...:O)

• #9   18. maj 2009 B O P P E LO P .... undskyldninger er der nok af :O)... kunne aldrig finde på at fortælle manden det.. det må være hendes problem... jeg har kendt hende i mange år.. manden ja ham har jeg ikke særlig meget kontakt til..

jeg mener at utoskab er noget luske noget og burde ikke tilgives..
    men at påtage mig hendes ansvar aldrig..

vil også lige skynde mig at sige at det er noget jeg har opdaget ikke noget hun har fortalt mig..

• #10   18. maj 2009 Så ville jeg heller ikke ..
    Sneaky sneaky smiley

• #11   18. maj 2009 :O)

• #12   18. maj 2009 Hvis hun ikke har snakket med hendes mand om det er det jo utroskab smiley

• #13   18. maj 2009 det er jo det det er...

• #14   18. maj 2009 freja.. nej det tro ikke.. hun ville få et flip... fatter heller ikke lige hvad hun har gang i... hun siger det er fordi hun trænger til spændning... de har været sammen i 10 år.. (ingen børn).. jamen for fanden sagde jeg også til hende så sig det dog til ham, han er jo ikke tankelæser.. nå men det går vel over.. :O)

• #15   18. maj 2009 Der er jo ingen tvivl om det er utroskab. Er du sammen med en anden mens du har en kæreste derhjemme så det at være utro lige meget hvad om det så var hendes liv der var på spil...

Men om jeg personligt ville ha noget imod hun så en anden pige er så en anden snak. smiley (Sådan tror jeg de fleste mænd ser på det, vi føler os ik truede af en anden pige. Vi ser det bare som en chance for mer tid med gutterne smiley )

• #16   18. maj 2009 ha ha

Kommentér på:
utro

Annonce