{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
734 visninger | Oprettet:

Info - salg af killinger. {{forumTopicSubject}}

Jeg opretter denne tråd, da der åbenbart er folk, der ikke helt har styr på, hvornår killinger må tages fra deres mor, og derfor får solgt dem i en for tidlig alder, hvilket er ULOVLIGT!

Killinger skal være min. 12uger før de må tages fra. Hvis de tages fra før, øges risikoen for at de ..
- for en overdreven sutten på hale etc, for at få dækket deres sutte behov.
- urenlighed.
- overdreven kontaktsøgende adfærd, da de søger en ny modererstatning.
- seperationsangst.
- skyhed og/eller agressivitet.
- adfærdsproblemer.

Hvis man går ind på dyrenes beskyttelse kan man læse mere om dette under problemadfærd.

Jeg opfordrer herved folk til at være obs på dette, da der årligt sker mange aflivninger pga dette problem.

Tak for i gad at læse indlægget.

Mvh.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Info - salg af killinger.
  • #1   12. jun 2009 kanon indlæg
    der er nemlig rigtig mange der tror at killinger ka tages fra li som hunde

men det er bare så synd for de stakkels killinger

• #2   12. jun 2009 Super! Jeg bliver også altid rigtig gal oveni når jeg ser folk sælge killinger ALT for tidligt. Ja det kan måske spise og gå på toilettet, men deres hjerne er endnu ikke udviklet nok, til at de må tages fra deres moder! Idiot mennesker!

• Gert P
    Gert P Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Svar: 4
    #3   12. jun 2009 Et klap med en skovl, eller i en sæk med mursten og i en sø! det burde løse det problem! de avler jo som svin de skadedyr!

• #4   12. jun 2009 TÆNK at man kan være så dum og uvidende at man bare avler på noget uden at sætte sig ind i hva man har med at gøre...

Gert du opfordrer til at nogen gør noget ulovligt så derfor får du en UD-stemme og håber at der er andre der følger trop...

Barmhjertelig mod dyr, er så nært forbundet med karakterens godhed, at man kan være fuldstændig sikker på, at den som er grusom mod dyr, ik kan være et godt menneske.

Gert du er ik noget godt menneske og håber aldrig at der kommer et dyr mellem dine hænder for du føler sikkert at du ved PRÆCIS hvordan sådan et skal "opdrages" smiley
    - Får kuldegysninger bare ved tanken......... smiley

• #5   12. jun 2009 Anne hvis du trykker på profilen så nedenunden dine profiloplysninger og under der hvor man kan se hvad man har stemt kan, lav, middel, høj og x-tra høj der kan man skrive hvis man er utilfreds med en anden eller hvis de ik kan bruge et ordentlig sprog så kan man stemme den person ud og hvis der er noget om det så kan en admin slette din profil...

Skriv endelig tilbage hvis ik du forstår eller ik kan finde det med at stemme ud..
    Hjælper GERNE til at godt formål smiley

• #6   13. jun 2009 gert

du er da for meget
    hold da op jeg håber da ikk du har et dyr i din varetægt
    for så stakkels dyr

• #7   13. jun 2009 Gert> Du burde være voksen nok til at vide man ikke går ind og skriver sådan en upassende besked! Du får helt sikkert en udstemme af mig!

Kommentér på:
Info - salg af killinger.

Annonce