{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
938 visninger | Oprettet:

Folk med slanger {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Har nogle spørgsmål ang. folk der har slanger osv.
Jeg er ikke selv den største fan af dem, og tør seriøs ikke, at røre én.
Hvordan kan det være folk er så vilde med dem? Bliver i aldrig bange for om den pludselig kan finde på, at sno sig om en eller hugge ud efter en?
Hvad er det fede i at have en slange? og hvordan føles den, og sådan? Er i aldrig blevet bidt?

Dette er ikke for at skælde folk ud, men er bare utrolig nysgerrig omkring dette, eftersom jeg ikke tør at nærme mig sådan en !

På forhånd tusind tak!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Folk med slanger
  • #1   3. jul 2009 nu har jeg ikke en slange, men har mærket en smiley

De er silkebløde og ikke slimede som mange tror

• #2   3. jul 2009 cykelslanger?

• #3   3. jul 2009 Tja - sådan er vi jo alle så forskellige.
    Så dine spørgsmål er ikke alle lige til at besvare.

• #4   3. jul 2009 har selv mange slanger og store. og for leden dag da jeg stod og holdte den største kom jeg lige til at kigge væk hurtig så da jeg kiggede igen var den ved at gave over min overarm. men det gør ikke at jeg ikke kan lide mine dyr synes stadig de er lige dejlige.

altså jeg hader heste tror det er forskelligt fra hver person synes og kan lide.

jeg synes selv slanger er dejlige (krybdyr) synes de er pæne at se på bare giv den den respekt de skal have så gør de dig ikke noget.

• #5   3. jul 2009 jeg har 4 stk.. og er blevet "bidt" af det.. >det er et flot og fascinerende dyr.. utrolig måde den dræber og spiser på. det er fascinerende.

de er dejlige og røre ved. Jeg har en som godt kan bide en gang imellem, men det gør det kun lidt sjovere.. det gør jo ikke ondt. Svarer til at blive nappet i 1 sek. De fleste slanger give nemlig slip med det samme (alt afhængig af art)

• #6   3. jul 2009 og hvor stor den er det ikke stovt at blive bidt af en stor konge boa

• #7   3. jul 2009 Jeg synes det er smukke, dejlige og venlige. Mine slanger kravler rundt over det hele på mig, og jeg VED at de aldrig kunne finde på at hugge. Jeg er sammen med dem i stressede situationer, og under fodring, og ikke engang har de virket truende overfor mig.
    Jeg synes det er et fantastisk dyr, og jeg kan sidde og glo på dem i timevis.

Man skal altid huske at det ikke er et kæledyr

• #8   3. jul 2009 ja man skal HUSKE det ikke er kæledyr men man skal ardrig sige aldrig lige pludselig kan de godt bide uden du har gjord noget. det vil altid kunne ske det sker bare lige pludselig.

• #9   3. jul 2009 du skal passe på med at tage dem udenfor da der er stor chance for de får blodmider

• #10   3. jul 2009 Jeg har altid haft en rimelig stor slange, der er skam intet at være bange for, den er som regel til at styre hvis ikke pigerne leger for meget med den :o)
    Jeg forstår godt du ikke tøre røre "en" man har det bedst med at røre sin egen og lad det blive ved det :o)

Jeg er vild med den fordi den bringer flokken videre og kan give en ret så stor nydelse i selvskab med den rette pige :o)

Jeg har nogle gange været lidt bange for om den skulle sno sig rundt om mig, men ligefrem at huge ud efter mig, det er kun pigerne som skal være bange for det min kære ven smiley

Hvad er det fede i at have en slange? og hvordan føles den, og sådan? Er i aldrig blevet bidt?
    Tjo altså det fede består jo netop i at have den nu når man engang er født som dreng, den føles stor til tider voldsom og er rar at have når man skal pisse et eller andet sted hvor et toilet ikke er i nærheden.
    Jeg blev da bidt af at have den fra første gang den viste sit formål og har aldrig fortrudt jeg fik den siden :o)

Hvis ikke du tør nærme dig sådan en så bare rolig, sådan har de fleste drenge det og det er helt normalt, sådan bør det være :o)

Selv tak. :o)

• #11   3. jul 2009 NHÅÅÅ ikke sådan en slange,,, hovsa...

• #15   3. jul 2009 Jeg har holdt slanger i snart 5 år, og har stadig min allerførste slange.

Jeg synes at slanger utrolig facinerende, og dét at man kan håndtere et så vildt dyr.
    Jeg er blevet bidt 9 gange, og jo, når jeg lige er blevet bidt, er jeg da lidt mere forsigtig, næste gang jeg håndtere, men generelt er jeg meget rolig under håndtering af mine slanger.

De føles som silke, når de lige har skiftet ham, og kan både være kolde og varme, alt efter om de har lagt et køligt eller et varmt sted.

• #16   3. jul 2009 Og så vil jeg lige sige, at jeg elsker mine slanger ligeså højt som jeg elsker min hund og min hest.

Og hvad er dét for noget med at slanger er "grimme"?

Jeg synes at de er ufattelig smukke.
    Her er mine 3 piger:
    http://img.photobucket.com/albums/v632/Python-molurus/Snakes/Tribblered.jpg

Og her er alle de andre jeg har haft:
    http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=14147

• #17   3. jul 2009 Survivor var en herre...

• #18   3. jul 2009 hvordan kAN det være der står nogen af dine slanger er aflivet? pga hvad

• #19   3. jul 2009 <b>Nana O</b>
    Ja, det havde han bestemt.

<b>Sidsel<3 T</b>
    Min Survivor blev aflivet pga. kræft i underlæben. Hubert blev aflivet pga. en meget slem mundbetændelse, der desværre ikke kunne reddes :ö(

Kommentér på:
Folk med slanger

Annonce