912 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 46 Svar

skitzo _
skitzo _
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 336

Nederen, min scooter er stjålet :( Nederen, min scooter er stjålet :(

Mellem klokken 23-24 er min sølvgrå aprilla sonic blevet stjålet uden foran min garage i viborg ;\ Min hjelm som var på fodbrættet lå smidt lige uden for indkørselsen til min garage og har været ude og kigge ;( Det væreste er jeg ikke kan finde papirene lige nu, hvad kan jeg så gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nederen, min scooter er stjålet :(
  • #1   6. jul 2007 Kasper R, har du stelnummeret skrevet op? Den er ikke så ny at der er plader på den?

• #2   6. jul 2007 tjaa.. Den bliver desværre nok splittet op og solgt i stumper, også om noget tid, så ryger stellet også.. Eller så finder du den imorgen totalt smadret.. Sorry, men det er desværre hvad der sker..

• #3   6. jul 2007 Ingen forsikring ?`

Hvis du siger den stod i garagen så dækker din indbosforsikring... det burde de i hvert fald...

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#4   6. jul 2007 http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=138883 <- på det sidste billed, sårn ser skjoldene ud nu, har ikke fået taget nye..

Ja har stelnummeret et sted og ja ved godt den nok bliver splittet, men hvis jeg finder ud af hvem det, bliver det sgu ikke sjovt for dem x)

• #5   6. jul 2007 Indboforsikring dækker ikke en skid, desværre.

• #6   6. jul 2007 Så bare lav en kvittering med et stelnr fra en af dine kammeraters scooter bare ændre et tal eller 2 så opdager de sgu aldrig noget..

• #7   6. jul 2007 Kun hvis den står inde i huset:(

• #8   6. jul 2007 Stefan

Hvis den har stået i en låst garage så skal de sgu dække...

• #9   6. jul 2007 Min indbos dækker min cykel nede i cykelskuret.. Eller hvor fanden jeg stiller nu den bare den er låst....

• #10   6. jul 2007 Nej, garagen går ikke indunder en del af huset. Det er kun en del af din "grund" efter deres meninger. Desværre, min søster fik nakket sin Sonic for 2 år siden, den stod også i et låst skur. Dækkede ikke:(

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#11   6. jul 2007 Den stod lige uden foran, de har gjort det meget diskret for har haft vinduet åbent osv. ;s Da jeg kom ud for at stille den ind var den væk, kun ratlås på.. At folk kan være så fuckt op at stjæle en der står lige ude foran når der er lys i huset ;s

• #12   6. jul 2007 KASPER R:
    Skynd dig ud og lede, lån en kammerats scooter og ud og lede, der er størst chance for at finde den hel nu. De ligger sikkert og leger rundt på den.

• #13   6. jul 2007 stjæl en anden?

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#14   6. jul 2007 Har været ude og kører med min bror lige efter jeg fandt ud af det ! ;(

Martin p - Ja men så er jeg ikke bedre selv.. Vil fandme give alt for at finde ud af hvem der har nakket den.

• #15   6. jul 2007 Fuck hvor plat at skrive, man har seriøst nået bunden hvis man går og nakker scootere.

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#16   6. jul 2007 Har kigget det meste af viborg ;< Men har fået afvide der nogen fra randers, min vens sonic blev også nakket hjemme ved ham som også blev "kørt" væk.. Og 7 andre scooter lidt væk her fra som blev stjålet af en fra randers

• #17   6. jul 2007 Tag til Randers og aflæg ham et besøg?:P

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#18   6. jul 2007 Stefan b - har ikke nogen adresse derpå, men vil prøve at få den imorgen.

Men tak skal i have alle sammen (;

• #19   6. jul 2007 Det er jo et forsæg værd. Held og lykke med at finde den!
    Ærgeligt du ikke have kasko..

• #20   6. jul 2007 Det med vennern, JA, det er nok en MEGET god idé:D

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#21   6. jul 2007 Nej får bare min bror til at kører, hvis det så er ham, så gør jeg det selv

• #22   6. jul 2007 Godt nok er Kibæk lille, men skal nok holde øje, hvem ved om der pludselig kommer en meget meget billig scooter til salg som i virkeligheder tilhøre dig. HUSK ALLE SAMMEN, KIG PÅ DE FORSKELLIGE MARKEDER.

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#23   6. jul 2007 Christian l - Der er jeg helt seriøst ligeglad, jeg går helt amok hvis min sonic holder inde i ens have eller garage..

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#24   6. jul 2007 Men så er det godt man har kontakterne i det tilfælde (;

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#25   6. jul 2007 Gider ikke sidde og blære mig her ;D.. Men store gutter kan jeg sige x)

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#26   6. jul 2007 Eneste problem er bare, at det kan være 10000 andre mennesker end ham jeg har hørt om

• #27   6. jul 2007 bare udlov en dusør på 1000-1500kr til ham der fortæller hvor den er... Så skal der sgu nok være en dårlig (til tyven ) kammerat der stikker ham der har stjålet den...

Og eventuelt bare lad vær med at betal når du har fået scooteren.. og sig du ikke belønner stikkere :o) Ej det går nok ikke....

• #28   6. jul 2007 Ja men de praler da til deres venner med det...

100% der skal nok være en der sladre om hvem der har den.... Måske ikke en af de 2 der har taget men en af deres "venner"...

• #29   6. jul 2007 Hvis der altså er 2 !

• #30   6. jul 2007 hvis du finder ham så bræk samtlige fingre.
    kan fortælle dig at det er dumt at yde selv justits. det gjorde mig og 2 kammerater da min blev stjålet, men han var så os en total idiot at ligge og køre rundt i byen efter han havde stjålet den. men jeg kom i retten fordi jeg tæskede ham da jeg fangede ham, fik et halv års betinget og skulle betale hele lortet. men tror aldrig han stjæler noget igen,

• #32   6. jul 2007 Heey.. Har lige kørt om kap med en scooter der ligner din på en prik set ud fra de billeder.. Og det er i Horsens

• #33   6. jul 2007 min er også lige blevet nakket smiley

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#34   6. jul 2007 Michael T - Den har lidt sløvt optræk, den render 80 på toppen efter speedometer, havde kørt 9236,5. Den er sølvgrå

• #35   6. jul 2007 Det passer faktisk helt perfekt på den scooter jeg kørte fra idag.. Bortset fra at skjoldene er fuldstændig fucked.. Men den kører her i Horsens !!!

• #36   6. jul 2007 1. stil aldrig din scooter kun i ratlås, det er for nemt at brække op
    2. Hav en godkendt lås omkring baghjulet (omkring forhjulet er fandme for let)
    3. Tyve er fuckin ligeglad med, om den står i en lukket garage eller lige udenfor et åbent vindue! det tager jo halvandet minut også har de en scooter/knallert! hvis det er et let offer!

3 ting som du nok burde have tænkt over inden du gik indenfor om dagen/aften

men håber du finder den! men hvis jeg kender de folk ret! har de købere på dem allerede! eller også sælger de den i dele

• #37   6. jul 2007 Rasmus P - Hvad hjælper det og begynde og spille dumsmart bagklog nu hvor at scooteren er stjålent?

• #38   6. jul 2007 Det er jo 3 basale ting, manden burde have tænkt over! og specielt i en by som viborg! hvor man sq ikke engang kan stille sin cykel udenlås uden der er nogen der har taget en tur eller to på den!

• #39   6. jul 2007 Det jo ligemeget hvor det er.. Bor i Århus, og der kan man ikke engang sætte sin skraldepose ud, uden der er folk der render med den.. Men som sagt.. Det er for sent, med mindre han har en tidsmaskine og kan skrue tiden tilbage..

• #40   6. jul 2007 Jeg er af den personlige overbevisning! at han selv er udenom det, når han ikke sætter lås eller på! en ratlås er jo til at lukke op og skide i! men held og lykke til ham med at finde sin scooter

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#41   6. jul 2007 Jo tak..

Jeg ved det godt, men har næsten lige fået den samlet og min ven havde lånt min lås, men de løftede den jo ind i en transporter alligevel

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#42   6. jul 2007 Nej, der er rimelig langt til horsens

• skitzo _
    skitzo _ Tilmeldt:
    jan 2007

#43   6. jul 2007 ved jo ikke hvor jeg skal lede

• #44   6. jul 2007 Jeg har haft min scooter i over ½ år nu, har ALDRIG brugt andet end retlås, den er ikke væk endnu.

• #45   7. jul 2007 jamen stefan hvor bor du så henne?

• #47   8. jul 2007 ja det er nederen sådan noget, heldigvis ikk sket ved min. men er glad for jeg ikk har scooter mere, en bil er sgu ikk lii sådan en der blir stjålet hverdag her hvor jeg kommer fra

• #49   8. jul 2007 Det jo godt så smiley

Kommentér på:
Nederen, min scooter er stjålet :(

Annonce