{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Fede 2p Xbox 360 spil? {{forumTopicSubject}}

Ja nu fik jeg jo så købt mig en 360'er .. Men nu står jeg så virkelig og mangler nogle fede 2 player spil, for de eneste jeg har er Pro Street, LEGO Indiana Jones, Smackdown Vs. RAW 2007 (som er skod!) og Bully, som er mega ringe når man er 2 ..

Nogle forslag gutter? Self ser jeg gerne nogle bilspil eksempler ;););) men det ska heller ikk være noget der kun er sjovt en halv time ..

Nogen forslag ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fede 2p Xbox 360 spil?
  • #1   20. jul 2009 The lord of the ring er faktisk MEGA sjovt til xbox!
    - Især hvis man er 2. Jeg plejer ikke at synes om sådanne spil, men det er fandme fedt!

• #2   20. jul 2009 Er det sån den strategiske med at bygge ting eller first person shooter ting ? smiley hehe .. Var godt nok os over den da jeg sku tjekke forskellige spil på youtube, men det kan man da kun over LIVE eller hvad?

Rettelse folkens : Jeg snakker self ikk om spil over Xbox LIVE , men på "split screen" da jeg trist nok ikke kender andre med Xbox jeg kan over nettet med smiley ..

• #3   20. jul 2009 Er jo så et spørgsmål hvad man er til af spil..

Men det nye det "nye" Tony Hawk det tripper vi mega meget over på 2 player.. Og ja så er der jo altid nfs..

• #4   20. jul 2009 Hmm ja okay det kan jeg godt se hehe.. Men jeg vil tro at sån noget som bilspil (nfs) er noget mig og min mekaniker vil ha smiley hehe. Og noget first person shooter? hmm .. Nogen der ved om det der Kane & Lynhc (staves?) er kommet ned i en rimelig penge? smiley Det mener jeg da man kan spille to på 1 skærm ?

• #5   20. jul 2009 Puha det har jeg faktisk fik det for en 80-100 i blocken..

Og at man kan spille 2 vidste jeg sku ikke engang.. Det må prøves når der bliver tid til det smiley

• #6   20. jul 2009 Nej nej ved jeg skudt om man kan smiley hehe .. Ved bare man kan spille noget co-op noget, men ved ikk om det var til pc, eller om det kun var via net osv?

• #7   20. jul 2009 The lord of the ring er et spil på split screen ..

Det gælder om, hvor du og en anden vælger en mand hver, og så skal i ellers bare gå amok på alle mulige xD

Kommentér på:
Fede 2p Xbox 360 spil?

Annonce