Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Iphone hos 3
  • ll .
    ll . Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 1 Emner: 74 Svar: 245
    #1   29. jul 2009 hold dig generelt fra 3 mobil:)

• #2   29. jul 2009 Nicolai J, Hvorfor? Må indrømme jeg er rigtigt tilfreds med 3.

• #3   29. jul 2009 Jeg er selv i 3, og er meget tilfreds!

• #4   29. jul 2009 Apple vil ikke tillade dem at sætte mærke på deres produkt! så ville det i hvertfald være første gang! ved ikke om de brander den med noget af deres skod software! men er det tilfældet er det jo bare at jailbreake den! jeg skal selv have den nye hos 3 på fredag! jeg kommer til at sidde derude tidligt for at blive en af de første så de ikke får udsolgt. glæder mig for vildt!

=) endelig skal jeg have en iPhone smiley

• #5   29. jul 2009 Michael W, Har også set du har skrevet i hver eneste Iphonesalgstråd jeg har kigget på smiley Du har ledt længe, forsøgt mange byttehandler, så er da glad på dine vegne at du efter alle de strabadser endelig får en hehe.

• #6   29. jul 2009 Røvpiraten -

Ja det har sku været en kamp! desværre er mange folk herinde extremt useriøse med handler og tror at netop deres iPhone er en formue værd! den alm 3G ryger så meget ned i pris nu hvor den nye kommer ud og den er røvbillig hos 3.

Jeg glæder mig meget til at få den. nu brænder jeg jo så bare inde med en min LG men den kan jeg sikkert nok få byttet til et eller andet spændende

• #7   29. jul 2009 Hvad jeg kan se, på 3's hjemmeside, kommer der ikke 3 logo på deres iPhone..

• #8   29. jul 2009 nej der kommer ik noget 3 mærke på, de tvivler jeg meget stærkt på apple vil lade dem gøre.
    og skal da siges Telenor sælger den også.

Kommentér på:
Ny Iphone hos 3

Annonce