Hash VS Alkohol.. {{forumTopicSubject}}
Hej baboom, jeg har lagt maerke til at der nogle weed-nerds her inde, saa haaber i kan hjaelpe mig.
Jeg skriver min spoersmaal med nummer foran saaledes at i kan svare med nummer foran.
1. Hvor skadeligt er hash egentlig?
2. Hvor maa det max indtages for ikk at goere skade paa en sportsmand og studerende?
3. Hvilket noget weed er det bedste for en semi experienced ryger, og da jeg kun har pibe/daarlige joint-rulnings egenskaber skal det selvf vaere en af de to indtagelses muligheder.
hvis der er en eller flere der ved SUPER meget om det, maa de gerne skrive en PB til mig.
Grunden jeg jeg skriver AA, AE, OE er fordi jeg er paa Tenerife, hvor det lige nu er 33 graders varme. syntes lige i skulle vide det.
Paa forhaand tak gutter
!
maj 2009
Følger: 14 Følgere: 13 Fotoprofiler: 1 Emner: 60 Svar: 609
Men erhm here goes (er ikke selv weed-nerd eller har været men ved en del om det)..
1. I større doser fremkalder hash sløvhed, passivitet og hukommelsessvigt. Og hos skrøbelige, evt. sindslidende personer kan det fremkalde eller forstærke psykotiske symptomer, angst, vrangforestillinger og hallucinationer. Af kropslige symptomer ses bl.a. rysten, hjertebanken og "blodskudte øjne".
2. Det skader dit helbred ligeså meget som cigeratter skader dit helbred. Ergo dine lunger. Og hvis du er sportsmand og får taget prøver, kan det i nogle tilfælde spores et halv år tilbage. Dog kan du også få en psykose ret nemt, afhængig af din psyke. Ikke særlig smart at sætte på spil. Tror ikke din sportskarriere bliver ødelagt medmindre du ryger dagligt. En joint en gang om ugen/hver anden uge bør ikke ødelægge mere end alkohol. Medmindre du som nævnt skulle få en psykose.
3. Forstår ikke helt dit spørgsmål. Men det er ligeså svært at mixe og rulle en joint med 70'er i, som det er at rulle en joint med 100ryger.
Dog er det sværere at mixe Marok f.eks..
Forstår ikke din interesse. Hvorfor spørger du?
maj 2009
(link fjernet)
apr 2008
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 115
Som sagt er det ikke så skadeligt hvis man ikke gør det så tit.
OG køb altid det bedste og stærkeste på den måde skader du dine lunger mindst muligt og hvis du skal være "sund-skæv" så kan du lave hash kager eller hash cacao
mar 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Fotoprofiler: 1 Emner: 12 Svar: 1.024
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 226
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 209 Svar: 538
maj 2009
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 236
ja han bliver busted for at ryge en fed... det er jo ikke ligefrem en præstationsfremmer vel
mar 2009
mar 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Fotoprofiler: 1 Emner: 6 Svar: 226
maj 2009
mar 2009
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 209 Svar: 538
(ved ikk hvorfor)
jul 2008