{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
675 visninger | Oprettet:

Mads M
Mads M
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 119

Hash VS Alkohol.. {{forumTopicSubject}}

Hej baboom, jeg har lagt maerke til at der nogle weed-nerds her inde, saa haaber i kan hjaelpe mig.

Jeg skriver min spoersmaal med nummer foran saaledes at i kan svare med nummer foran.

1. Hvor skadeligt er hash egentlig?

2. Hvor maa det max indtages for ikk at goere skade paa en sportsmand og studerende?

3. Hvilket noget weed er det bedste for en semi experienced ryger, og da jeg kun har pibe/daarlige joint-rulnings egenskaber skal det selvf vaere en af de to indtagelses muligheder.

hvis der er en eller flere der ved SUPER meget om det, maa de gerne skrive en PB til mig.

Grunden jeg jeg skriver AA, AE, OE er fordi jeg er paa Tenerife, hvor det lige nu er 33 graders varme. syntes lige i skulle vide det.

Paa forhaand tak gutter smiley

!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hash VS Alkohol..
  • #1   29. jul 2009 Hej.. Underligt emne !
    Men erhm here goes (er ikke selv weed-nerd eller har været men ved en del om det)..

1. I større doser fremkalder hash sløvhed, passivitet og hukommelsessvigt. Og hos skrøbelige, evt. sindslidende personer kan det fremkalde eller forstærke psykotiske symptomer, angst, vrangforestillinger og hallucinationer. Af kropslige symptomer ses bl.a. rysten, hjertebanken og "blodskudte øjne".

2. Det skader dit helbred ligeså meget som cigeratter skader dit helbred. Ergo dine lunger. Og hvis du er sportsmand og får taget prøver, kan det i nogle tilfælde spores et halv år tilbage. Dog kan du også få en psykose ret nemt, afhængig af din psyke. Ikke særlig smart at sætte på spil. Tror ikke din sportskarriere bliver ødelagt medmindre du ryger dagligt. En joint en gang om ugen/hver anden uge bør ikke ødelægge mere end alkohol. Medmindre du som nævnt skulle få en psykose.

3. Forstår ikke helt dit spørgsmål. Men det er ligeså svært at mixe og rulle en joint med 70'er i, som det er at rulle en joint med 100ryger.
    Dog er det sværere at mixe Marok f.eks..

Forstår ikke din interesse. Hvorfor spørger du?

• #2   29. jul 2009 Tag din evt. en læser her :
    (link fjernet)

• Motip i
    Motip i Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 11 Svar: 115
    #3   29. jul 2009 Hash er for det meste kun skadeligt hvis man ryger tit og meget. Der sker (For det meste) ikke noget ved at ryge en gang i ny og næ.

Som sagt er det ikke så skadeligt hvis man ikke gør det så tit.

OG køb altid det bedste og stærkeste på den måde skader du dine lunger mindst muligt og hvis du skal være "sund-skæv" så kan du lave hash kager eller hash cacao smiley

• #4   29. jul 2009 kedelige ferie???

• #5   29. jul 2009 Haha, tænkte det sammen Sabine smiley

• #6   29. jul 2009 vil bare lige tilføje at hvis du bliver dopingtestet evt. og de spore hash, så bliver du busted ...

• martin h
    martin h Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 236
    #7   29. jul 2009 Nicklas S:

ja han bliver busted for at ryge en fed... det er jo ikke ligefrem en præstationsfremmer vel

• #8   29. jul 2009 Johanne - så det ikke kun mig der har den tanke. Forstå altså ik folk der skal sidde på nettet og slet ikke inde på sådan nolge sider når de er på ferie... så må det virkelig være en nederen ferie...

• #9   29. jul 2009 Det gør jeg heller ikke - man skal da ikke tilbringe sin ferie på baboom - haha smiley

• #10   29. jul 2009 Tror lige han ville ryge sig en jay dernede men var i tvivl om de overstående ting før han røg haha ! smiley

• #11   29. jul 2009 mærkelig noget, kan forstå man lige sender en mail hjem... men ellers... kom da ud og nyd vejret og opleve noget, vel derfor man betaler for at komme derned.

• #12   30. jul 2009 Nej men du vil blive anklaget for at være dopet.

(ved ikk hvorfor)

• Mads M
    Mads M Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 22 Svar: 119
    #13   30. jul 2009 Haha, ej okay, ja lidt kedelig ferie... Nej men min sport bliver man ikk "busted" for det smiley (Skating, og Longboarding). jamen jeg ville bare ikk ryge det for tit i ved?, altsaa en gang om maaneden maaske, vidste bare ikk om det kunne oedelaegge min form, eller mine studier smiley

Tak for de gode svar, de har hjulpet !

Kommentér på:
Hash VS Alkohol..

Annonce