{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.118 visninger | Oprettet:

Studierabat på kontrolafgifter {{forumTopicSubject}}

Hej har normalt pendler kort til dsb. Men så skulle jeg kun rejse i 3 dage mere, så jeg købte klippekort. Så glemte jeg selvfølgelig at klippe mit kort, og så giver den her klamme kælling mig en bøde på 600kr. Jeg betaler fandme 2000kr til dsb hver måned for at rejse med dem, jeg gave 500kr. for de skide klippekort, og så kommer hun og giver mig en bøde på 600kr. fordi at jeg har glemt at klippe. Det er ren rutine at man bare går ind i toget når man er pendler.

Når men spørgsmålet kommer her: Får man halveret end kontrolafgift hvis man er studerende? Man kan nemlig få halveret sine bøder normalt hvis man er studerende, men ved ikke om man kan det på kontrolafgifter?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Studierabat på kontrolafgifter
  • #1   30. jul 2009 I det at det er en afgift, så nej

• #2   30. jul 2009 Okay iorden, er du sikker på det?

• #3   30. jul 2009 Jeg skulle betale 750,- fordi jeg manglede 2 zoner, og det var lige gyldigt om jeg sad og viftede både med 2 og Alle zoner og sagde han bare kunne klippe løs for og undgå bøden, må næææh nej.
    Fucking regelrytter, da jeg så ringede ind til dem skulle jeg bare høre på mere mund lort.

Så nu har jeg planlagt en lille rundtur med en bushammer. Øje for øje, tand for tand, for føler mig fandme røvrendt af de fuck hoveder.

• #4   30. jul 2009 og nej, ingen rabet på afgifter :S - laaame

• #5   30. jul 2009 Lidt småsur?

Så nu har jeg planlagt en lille rundtur med en bushammer?

Okay iorden, er der sket ingen vej udenom?

• #6   30. jul 2009 Ja, er lidt småsur ..

Ser sådan her på det .. De har taget mine penge, så nu kommer de til og skulle bruge dem på noget andet end og gnide deres fede pengegriske fingre med dem.
    Ved godt at det er mig som har lavet en lille tiny fejl, men efter jeg talte med en eller anden møg kælling i telefonen, så blev jeg pænt rødglødende!
    (snakker normalt ikke så grimt og bruger de ord, men hende jeg snakkede med, hun var den sidste dråbe)

Og ja, det lyder sq åndsvagt og skulle ud og lave den slags, men det vil jeg skide på, kan godt sove om natten anyways, eneste ting er at jeg bare ikke å blive opdaget smiley - så er jeg fucked xD

• #7   30. jul 2009 Man skal skrive under på at man modtager den her bøde, med hvad hvis man nægter det?

• #8   30. jul 2009 Jeg vil med...

• #10   30. jul 2009 Jamen hvad sker der så når polititet kommer? Altså jeg bestemmer jo selv hvad jeg skriver under på, det er jo min underksrift...

• #11   30. jul 2009 Ja, og de har ingen rettigheder for og gå i dine lommer ..
    Det er jo også derfor der er mange der stikker af fra dem ..

Men den ryger direkte til inkasso, eller retten, for DSB skal nok få deres penge .. også derfor jeg "tager nogle af dem retur" på en lidt åndsvag måde ..

• #12   30. jul 2009 Okay iorden, vil gerne vide hvad der sker hvis jeg nægter der hele, for de kan jo ikke tage mine penge uden at jeg selv siger ja til det..

• #13   30. jul 2009 Så det er altså den "klamme kællings" skyld at DU har glemt og klippe haha... bliv voksen knægt

• #14   30. jul 2009 nej, de kan ikke bare tage dine penge, men de kan tage din kreditværdighed, indtil du har betalt..
    og den med at ødelægge noget for sine penge.. tja.. det siger vist noget om intelligensen. .

• #15   30. jul 2009 Hør her, jeg betaler 2000kr. til DSB hver måned for at køre med dem, så fordi at jeg kun skulle køre en uge mere, og fordi at man skal købe en kort over minimun en måned. Så købte jeg 5 klippekort, jeg jeg har klippet 2½ kort og så glemmer jeg at klippe. Man er vant til bare at gå ind i toget når man er pendler. Men der er kontroklør giver ingen chance overhovedet. Kan i ikke forstå at det gør mig lidt sur. Jeg har brugt 2500kr. på en måned for at køre med dem, men nej det er da ikke nok, jeg skal da op på 3100kr. for at køre med et skide DSB tog.

• #16   30. jul 2009 kan sagtens forstå du bliver sur, men virker bare til du bliver sur på de forkerte. . det er jo ikke DSB der glemte og stemple .. ???

• #17   30. jul 2009 I har ret...

• #18   30. jul 2009 bare huske at klippe kortet så havde du undgået det

• #20   30. jul 2009 Haha, siger noget om hvor klog jeg er?
    LOL, det skal du på ingen måde bedømme ud fra noget der bliver skrevet på nettet smiley
    - men inderømmer da også at det ikke er den smarteste løsning, men ffs.

Claus F

Har faktisk lige ringet ind igen, og snakkede med vidunderlige Maria xD - har ikke lavet en sweet deal, men har fået en chance til en bedre betalings løsning smiley
    - så måske undgår du og betale til mine ruder smiley
    (men intet er sikkert, det er bare evigheder siden jeg sidst har lavet noget så dumt)

• #22   30. jul 2009 hvem var det du snakkede dem der inde? og hvad går den løsning ud på?

• #23   30. jul 2009 Michael M

Ringede på 70131415, valgte og blive stilliet videre, og fik bødekontoret (igen, sidste gang var det bare en selfrightous bitch med tydelig trang til magtmisbrug! fucking møgkælling) ..
    Jeg skal først betale om 3 måneder, så har en god periode til og fordele beløbet ..
    Du kan også vælge og lave en afdragsordning, men det koster dog et ekstra gebyr på 25,- , plus beløbet du vælger og afdrage ..
    (sidste syntes jeg var for dyrt, hvis man alligevel vil trække beløbet ud)

Claus F

Ja, hader de mongoler der maler på bygninger, medmindre det er flot.
    Kan jo godt se det ikke er en løsning og ødelægge, men fuuuuuuck hvor er det fristende.
    Føler mig fandme ikke berettiget til den bøde, da jeg ALDRIG snyder, og ikke kunne finde på det, NETOP for og undgå bøder ..
    Og sidder lidt hårdt i det for tiden, så bøder er ikke det jeg bliver gladest for og få smiley

• #24   30. jul 2009 Super vil jeg prøve..

Kommentér på:
Studierabat på kontrolafgifter

Annonce