** Brev Til Polle ** {{forumTopicSubject}}
Jeg har det her brev som er skrevet til Polle fra hans mor, ved godt det er gammelt & at mange sikkert kender det, men alligevel er det lidt skægt, læs det selv her
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kære Polle
Jeg skriver langsomt, fordi jeg ved du ikke kan læse så hurtigt
Vi bor ikke længere hvor vi boede da du tog hjemmefra Din far læste i avisen, at de fleste ulykker sker inden for 30 km fra hjemmet, så vi flyttede
Jeg kan ikke give dig adressen, da den familie, der boede her før tog hus'nr med sig, så de ikke behøvede at ændre deres adresse
Stedet her, er rigtigt dejligt, der er endda vaskemaskine - jeg tror ikke den virker ordenligt, for i sidste uge puttede jeg en bunke tøj i & trak i snoren, jeg har ikke set tøjet siden
Vejret er ikke slemt Det regnede kun 2 gange i sidste uge,første gang 3 dage, anden gang i 4 dage
Frakken du gerne ville have tilsendt, mente din tante ville være for tung at poste med knapperne på, så vi skar dem af og puttede dem i lommerne
Vi fik endnu en regning fra kirkegården ! De siger, at hvis ikke vi betaler det sidste afdrag på bedstefars gravsted, kommer han op igen
Onkel Svend'Bent låste sine nøgler inde i sin splinternye station-wagon igår Vi var meget bekymrede, for det var en meget varm dag, og det tog ham 2 timer, at få Gurli'Margrete og børnene ud
Din søster fik en baby i morges, jeg ved endnu ikke hvilket køn det er, så jeg ved ikke om du er blevet onkel eller tante
Onkel Emanuel faldt ned i den store brændevinstønde Nogle mænd prøvede at redde ham op, men han slog dem væk og druknede
Vi kremerede ham, som han altid har ønsket, han brændte i 3 dage
3 af dine venner kørte i havnen i en pick-up forleden 1 kørte, mens de 2 andre stod bag på
Ham der kørte rullede vinduet ned og svømmede i sikkerhed, men de 2 bagpå druknede fordi de ikke kunne få åbnet bagklappen
Der er ikke meget mere at fortælle, der er ikke sket så meget
Kærlig hilsen fra Mor ;o))
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 27 Fotoprofiler: 1 Emner: 15 Svar: 1.455
aug 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 46 Svar: 563
jan 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 13 Svar: 409
aug 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Emner: 1 Svar: 144
- ja det er meget skægt, hvis man da ellers forstår ironien
sep 2008