{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Advarsel! {{forumTopicSubject}}

Jeg advarer alle her inde fra om penge overførsels til denne konto..

Reg. nr. 2376
Konto nr. 6267772892

Da det er en fusker konto. Jeg har selv været så dum og putte penge over for jeg var så godtroen og først bagefter finder jeg ud af det er en fusker konto, da jeg ikke for nogle pakke og personen ikke svarer på mine beskeder. Jeg går derfor ned til min bank og spørger om de kan finde ud af hvem der har dette reg. nr og konto nr. og de finder så ud af det er en fusker konto, og den er oprettet i Nordea i Odense.

Så jeg ville advarer alle der skal handle med konto overførsel ! ..

Mvh Mathias .

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Advarsel!
  • #1   14. jul 2007 Der er mange andre der også har overført penge til denne konto .. Fortalte de i banken ..

• Kristian Ø. J
    Kristian Ø. J Tilmeldt:
    jan 2007

Følger: 1 Svar: 3
    #2   14. jul 2007 du får da bare banken til at trække pengene tilbage

• #3   14. jul 2007 Har prøvet .. De kan ikke siger de, spørg mig ikke hvorfor de ikke kan .. Jeg har også anmeldt det til Politi'et men de gør jo alligevel ingenting :S:S:S:S men de siger hvis der kommer flere anmeldelser så vil de gøre mere for det .. men hvis de finder en gerningsmand så for jeg besked hvis de ikke finder nogle hører jeg ikke mere fra dem smiley :S

• #4   14. jul 2007 En D&G top , til kæresten smiley

• #5   14. jul 2007 ja ,, som havde skiftet navn op til flere gange smiley dumt af mig jeg ikke havde tænkt over det ..,

Men HA vil ikke have jeg begynder og skrive nogle navne her , så hvis du gerne vil vide skriver jeg bare det som en PB-

• #6   14. jul 2007 Håber folk vil lytte til mig og tænke en extra gang over det inden de bare putter penge over .

• #7   14. jul 2007 en bank kan sagtens trække pengene tilbage, har nemlig selv prøvet!

• #8   14. jul 2007 Det er derfor man altid skal betale med dankort.

Har du betalt med et betalingskort, har du altid krav på at få pengene tilbage i disse tilfælde:

* hvis du fortryder købet ved at undlade at modtage varen
    * varen ikke bliver leveret
    * der er hævet penge på din konto, uden du har givet lov
    * hvis beløbet ikke stemmer overens med det aftalte

For at få pengene retur skal du først kontakte sælger. Lykkes det ikke, skal du kontakte BRFbank, som hjælper dig med at lave en indsigelse og herefter skal sætte pengene ind på din konto igen, mens indsigelsens rigtighed undersøges.

Vær opmærksom på, at ovenstående retningslinjer ikke gælder, hvis sælger blot har oplyst sit kontonummer til sin bank, og du overfører penge direkte fra din konto til butikkens konto. Laver du en sådan overførsel, kan du løbe en risiko. Dukker varen ikke op, er du afhængig af, at firmaet er indforstået med - og i stand til - at betale pengene tilbage.

• #9   14. jul 2007 jeg brugte netbank. kender dog min bankmand privat. så der var ingen problemer i at få pengene tilbage!

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #10   14. jul 2007 Man kan da kun få pengene tilbage såfremt de er overført år. damkort, og ikke som en alm. bankoverførsel... så der er ikke noget at gøre...

• #11   14. jul 2007 jeg fik altså mine 1900kr tilbage som jeg havde betalt over netbank!

• Günthers P
    Günthers P Tilmeldt:
    mar 2007

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 209
    #12   14. jul 2007 Okay, det forstår jeg så slet ikke, da det ikke er banken der skal betale i det tilfælde. Banken (eller PBS) erstatter op til 25.000kr hvis det er sket i forbindelse med en dankort transaktion. din bankmand må kunne have tryllet i dit tilfælde, for det er ikke normalt.

• #13   14. jul 2007 som sagt kender jeg også min bankrådgiver privat. kan godt ske det er derfor. det var ihvertfald bare ikke noget problem. 2 dage efter stod pengene tilbage på min konto!

• Lars K
    Lars K Tilmeldt:
    feb 2007

Følger: 1 Svar: 45
    #14   14. jul 2007 Banken er ikke beretiget til at udbetale ved en bankoverførelse da men selv har overført pengene.... Modsat SKAL de udbetale igen hvis det er dankort vi snakker om og man ikke får varen.... Dog mod man skriver under på en tro og love erklæring.....

• #15   14. jul 2007 derfor man aldrig skal købe noget forudbetalt.. man kan sku aldrig stole på folk nu om dage.. altid få dem til at sende på efterkrav eller betal med dankort så har man ALTID fortrydelsesret!

• #16   14. jul 2007 Hvad skal jeg gøre for og få mine penge igen, hvis jeg kan .. JEg har overført via netbank.. ikke på Dankort da jeg ikke er 18 .. ! ,,

• #17   14. jul 2007 Jeg købte TIng fra thansen Da jeg hvade Fået Tingene Trækkert min Ven pengene tilbage Så kontaktet de mig Og så skulle jeg betale Så du kan bare Få dem til at trække pengene tilbage op til 14dage

• #18   14. jul 2007 Jeg har jo ikke købt det ved en butik , men ved en person , og har ikke adresse og navn ,, kun fake navn . ! og det kan man jo ikke bruge til meget .. jeg har anmeldt det , men politi'et vil jo hellere jage knallerter end de vil hjælpe med sådan noget her .. men nu ser vi , hvis der kommer flere anmeldelser så siger de de vil gøre mere ud af det .. :S tsk !

Kommentér på:
Advarsel!

Annonce