765 visninger
|
Oprettet:
søger en der kan airbrush {{forumTopicSubject}}
Heej alle sammen:)
Ville høre om der var nogen her inde der kan udføre et airbrush og lakerings job for mig? Det skal være på min scooter som er en nrg mc3.
Ved ikk rigig hvilket airbrush motiv der skal være på... tænkte noget hvor der ser ud som om der er revet i malingen og hvor der så er noget motiv i hullet. Men vis i har en idé er jeg åben:)
Inderskjoldene skal være sort og yderskjoldene skal være blå.
Hva ligge prisen ca. På vil i tro?
Er fra allerød i nordsjælland
feb 2007
Følger: 1 Fotoprofiler: 1 Emner: 5 Svar: 68
mar 2007
Følger: 47 Følgere: 45 Emner: 154 Svar: 729
kan sagtens hjælpe dig mit bud på en ca pris er ca 3-5k for airbrush arbejdet da det er et større arbejde at lave den slags.kommer delene slevet og klar til at få lavet motiv arbejdet alene så er prisen ca det jeg ahr skrevet dig oven for, skal jeg også stå for bundfarver og klarlak bliver det lidt mere . du kan event kigge på min hp og se efter lidt inspiration hvis det er, men din ide lyder fed. og jeg kan sagtens hjælpe dig med at få airbruishet scooteren så den kan vinde dfs hvis det er det du prøver på. men hæng mig ikke op på prisen før vi har fundet et færdigt design... men ring til mig og få en snak om det det er meget lettere mit nummer er 40791502 du kan fange mig mellem kl 08-20
hilsen
Kenn
www.airbrush-cph.dk
okt 2007
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 17 Svar: 32
søger en der kan airbrush